נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
חופשות סקי - מרכיבים שונים ומשונים לעתים

חופשות סקי- מרכיבים שונים ומשונים לעתים חופשות סקי הן חופשות מיוחדות ללא צל של ספק. הגלישה, השלג, המדרונות, הרכבלים, מזג האוויר, ציוד הס


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חופשות סקי

 

חופשות סקי - מרכיבים שונים ומשונים לעתים

חופשות סקי הן חופשות מיוחדות ללא צל של ספק. הגלישה, השלג, המדרונות, הרכבלים, מזג האוויר, ציוד הסקי ועוד רבים וטובים הפכו את חופשות סקי אלה לפסגת החופשות של ישראלים רבים המחפשים לצאת לחופשה השנתית שלהם ולפרוק עול ואנרגיות על ידי גלישה במהירות אדירה במורדו של מסלול מתפתל על הר מושלג ועצום בעל נוף משגע.
חופשות סקי עם זאת מצריכות את הבנת הלקוח\גולש\מטייל\תייר לגבי סוג החופשה שהוא עומד לצאת אליה. חופשות סקי אלה יכולות להסתיים בעכישלון מהדהד אם לא הבנתם היטב להיכן אתם הולכים , מה סוג הפעילות המקובלת ואיזה מיומנויות צריך כדי להוציא אותה לפועל. חופשות סקי אם כן הן עניין מורכב. תצטרכו לבחור ציוד גלישה הכולל מרכיבים רבים כגון משקפי גלישה, חליפת גלישה, מגלשיים ברמות שונות ומחומרים שונים, מקלות גלישה ועוד מרכיבים רבים.

חופשות סקי הן לא רק עניין של בחירת ציוד נכונה אלא גםם של הכנה מנטלית ופיזית. אל נא תשכחו שאמנם ההר תלול וכשמים מישהו בפסגה שלו הוא בדרך כלל ינוע מטה, אך עדיין אתם חייבים לפתח שליטה במיומנות הגלישה כדי למנוע טעויות וכתוצאה מכך פציעות שיובילו אתכם כלאחר כבוד אל בית החולים הקרוב לאתר הגלישה. ישנם כמה מתקני גלישה בארץ שיאפשרו לכם להתאמן ולהגיע למיומנות מינימלית לפני היציאה לאותן חופשות סקי. במתקנים אלה תוכלו לחוות את החוויה בפיזית האמיתית ולהבין מה הטיול הבא וקרב הולך לדרוש מכם. בכל מקרה מומלץ לפני היציאה לטיול לעשות ביטוח חוץ לארץ מקיף ככל האפשר כדי להבטיח כיסוי רפואי גם במקרים הקשים ביותר (האפשריים בהחלט בטיול סקי).
ראוי לזכור שבאותן חופשות סקי העומס המופעל על הברכיים והגב הוא עצום ולא מעט גולשים מוצאים עצמם עם רצועות ברכיים קרועות, פציעות גב ועמוד שדרה בדרגות שונות ואפילו במקרה החמור יותר פציעות גפיים.

חופשות סקי יצריכו מכם גם להבין את הקצב והדינמיות של החיים באתר הגלישה. מובן שתבחרו בבית הארחה שבו תלונו, אם אינכם שואפים לבלות את אותן חופשות סקי בלילה בין ערמות השלג, ושם הדינמיקה של מה שהכרתם מחופשה רגילה היא שונה לחלוטין. חופשות סקי הן חגיגה של 24 שעות ביממה ולכן תצטרכו לאזור אנרגיות גם כשנדמה שהן נגמרו אחרי יום גלישה אינטנסיבי. אחרי שהסתיימה הגלישה והחושך ירד על אתר הגלישה חיי הלילה הסוערים של אתרי סקי אלה מתעוררים כשכמות מכובדת של בארים, פאבים, מסעדות, מועדוני חברים ועוד רבים אחרים פותחים שעריהם ומתחילים בחגיגה .

חופשות סקי מכילות תיירים מרחבי כל העולם שפותחים בריקודים ושמחות אחרי כמות אלכוהול מספקת וסביר להניח שאם תיפתחו מספיק תמצאו את עצמכם גם בלב העניינים (ישראלים, אחרי הכל). חופשות סקי אלה הן עולם ומלואו- תתכוננו אליו.