נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
חופשות - דרך לרגיעה ושחרור לחץ

חופשות- דרך לרגיעה ושחרור לחץ חופשות הן מתכון מצוין לרגיעה ושחרור לחץ. מדוע? אם כן, חופשות טומנות בחובן אלמנט שלא מופיע בדרך כלל בחיי ה


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חופשות


חופשות - דרך לרגיעה ושחרור לחץ

חופשות הן מתכון מצוין לרגיעה ושחרור לחץ. מדוע? אם כן, חופשות טומנות בחובן אלמנט שלא מופיע בדרך כלל בחיי היום יום- להיות חופשי חופשות מאפשרות לנפש האדם להשתחרר מהכבלים שכבלו אותה אל הקרקעץ להשתחרר מלחצי היום יום, להתשחרר מהחויבויות השונות והרבות של המאה ה21 שיכולות למלות אפילו את יומו של העמוס באדם ופחות לקחת נשימה ארוכה, להוציא אותה החוצה וסוף כל סוף, אחרי כל הרבה לחצים ובעיות- להירגע!

חופשות אם כן עושות רק טוב לאדם העמל והעובד שאפשר להגיד שלא נרגע והקדיש זמן איכות לאותו גורם חשוב- לעצמו. חופשות יכולות לצאת לפועל במקומות רבים מסביב לעולם או אפילו בארצנו הקטנטונת, ארץ זבת חלב ודבש כשיוצאים בה לחופשה ולא סתם מעבירים בה את החיים בקיטורים וגידופים לגבי "כמה קשה לחיות פה". חופשות בארץ יכולות לכלול נסיעה צפונה שם תוכלו להנות מנפלאותיו של הר החרמון (חופשות סקי), מהנופים הנפלאים והירוקים של רמת הגולן ומאתריה ההסטוריים יחד עם שיירות הטנקים והג'יפים המרוסקים לצידי הדרך המזכירים לנו את המסורת הישראלית.

תוכלו לצאת לאותן חופשות גם באזור חיפה המלאה בבתי ההארחה של ספא שישמחו להעניק לכם טיפולים מפנקים וישחררו כל גרם של לחץ מגופכם, ועוד לא הזכרנו את הנוף הנהדר הנראה מפסגתו של הר הכרמל ביום שמש בהיר. חופשות רצויות גם בתל אביב. עיר העורות, העיר שאינה פוסקת. אלפי בארים, פאבים (בתל אביב באמת שיש הבדל בין שני המונחים הללו), מקומות בילוי, מועדוני אנדר-גראונד, בתי קפה ומסעדות עממיות ונובורישיות רק מחכים לביקורכם וישמחו לשרת אתכם מתחם הנמל שחודש לאחרונה הפך לאזור בילויים מרכזי המציע אפילו את המצרך הנדיר כל כך בתל אביב- מקומות חניה.

חופשות מסוג זה הן חופשות מהנות ומפתיעות משום שקיימת תחושה שהתרגלנו כבר למדינת ישראל ולמה שיש לה להציע. אך ברגע שעושים את אותו סוויץ' בראש ובוחרים לראות את מקומות אלה היוצאים בהם לאותן חופשות דרך העיניים התיירותיות יותר, וכיוצא בזאת פותחים את הארנק יותר ומשתחררים, אזי נהנים באמת וכמו שצריך. מתי שמענו לאחרונה משפט כמו "חופשות בתל אביב? אין חופשות כאלה!" כנראה שאף פעם, וחבל משום שעיר האורות הישראלית לטעמי עומדת בקנה אחד עם ערי מטרופולין אדירות כגון לונדון, אמסטרדם, ברלין, רומא, מילאנו ואחרות מבחינת האטרקציות השונות שלה, הפתיחות האדירה שלה ואלפי מקומות הבילוי השונים המאפשרים פיתרון לכל אחד ואחת בכל שעה של היום ועושים ממש על כל תחביב אפשרי.

חופשות אם כן אפשר להוציא לפועל גם בתחומי מדינת ישראל. כך תחסכו כרטיס טיסה, מלונות יקרים (אולי יש לכם חברים שאפשרי להתארח אצלם), השכרות רכב, נסיעות, ביטוחי חו"ל ומה לא. חופשות בארץ הן המגמה- ותחשבו על זה.