נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
שיט - החוויה האישית שלי

שיט- החוויה האישית שלי שיט הוא חוויה אדירה לכל אדם האוהב לשלב בין חופשה מצוינת, בילויים ברמה הגבוהה ביותר, מחיר נמוך, ביקורים בחו'ל, קנ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיט


שיט- החוויה האישית שלי

שיט הוא חוויה אדירה לכל אדם האוהב לשלב בין חופשה מצוינת, בילויים ברמה הגבוהה ביותר, מחיר נמוך, ביקורים בחו"ל, קניות בדיוטי פרי והימורים בקזינו. שיט בארץ ישראל מציע את כל אלה ואפילו יותר ובשורות הבאות אשמח לפרט לכם על חווית שיט שאני חוויתי על בשרי כדי להעביר לכם כמה נהנתי וכמה חוויה זו משתלמת. ובכן, הכל התחיל ביום קיץ חם מנשוא על הרציפים נמל חיפה שם עגנה אוניית שיט התענוגות שלי. עלינו לספינה, אני ועוד כמה מאות נוסעים נרגשים ואחרי סדרת בידוקים בטחוניים הגיע הזמן בקול תרועה עזה של צופר הספינה לצאת לים ולמעשה להתחיל את אותו שיט תענוגות.

הים היה חלק כמו שמן ולכן אותו שיט תענוגות לא נדנד את הספינה וכך נחסכה מחלת ים ממי שמחזיק בה (יש כמה אנשים שרגישים לדבר וכמה אנשים שלא רגישים למחלת ים זו). שיט זה החל והשמש זורחת, הציפורים מצייצות והמוסיקה הרמה והקצבית הבוקעת ממערכת ההגברה המעולה של הספינה מכניסה את כולם לעניינים והכול כמובן ברשות צוות הבידור הישראלי רב האנרגיות והמעללים.

שיט זה יצא לדרך ואנחנו איתו על הסיפון הראשי של הספינה היפהפייה והמפוארת. לפתע נשמעה כריזה במערכת הכריזה של כלי שיט לבן זה: "לידיעת ציבור הנוסעים, חנויות הדיוטי פרי פתוחות לשירותכם". וואו חשבתי לעצמי, שיט וגם דיוטי פרי? אני חייב לבדוק את העניין. למרבה פליאתי גיליתי במהרה שחנויות דיוטי פרי אלה הן גדולות ומשובחות , אמנם אין בהן את המבחר של הדיוטי פרי בשדה התעופה על שם דוד בן גוריון אך יחסית לחנויות דיוטי פרי על כלי שיט הן הפתיעו אותו לחלוטין- מחלקות שלמות ומגוונות של מוצרי קוסמטיקה, בישום, הנעה, ביגוד, משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים ומכל הרמות, מחלקות אלקטרוניקה, מחלקות טבק ומה לא. שיט או לא שיט, אני קונה! לקחתי סל אדום וקטן ומילאתי אותו בכל טוב. בקופה אפילו הופתעתי מהמחיר הזול יחסית של המוצרים משום שחנויות הדיוטי פרי מוכרות כאמור מוצרים פטורים ממכס.

אחרי שיגעון הקניות שתפס אותי, שיט התענוגות תפס תפנית חיובית נוספת כשבמערכת הכריזה נשמעה הקריאה: "לידיעת ציבור הנוסעים, ארוחת הצהריים מוגשת כעת בחדר האוכל". שיט זה החל להעלות בי את הרעב ולא היה תזמון מתאים מזה לארוחת שחיתות מאסיבית. שמתי פעמי אל חדר האוכל של הספינה ואחרי שסיימתי להתפעל מהדרו של חדר אוכל על כלי שיט מפואר הגעתי אל מזנון הבופה שהיה עמוס בכל הטוב בעולם. אכלתי באותו שיט תענוגות יותר ממה שחשבתי שאוכל לאכול אי פעם ונהנתי לאין ערוך.
אחרי שינת צהריים עמוקה, כלי שיט זה הגיע לארץ היעד- טורקיה- וכולנו ירדנו מהספינה מאושרים ושמחים לחקור את הנפלאות של ארץ חדשה. שיט- זה בהחלט בשבילי!