נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
בתי מלונות במקומות שונים בעולם

בתי מלונות במקומות שונים בעולם בתי מלונות קיימים כמעט בכל מדינה על פני כדור הארץ. אומרים שאפילו על כוכב הירח צפויים להיפתח אותם בתי מלונ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בתי מלונות

 

בתי מלונות במקומות שונים בעולם

בתי מלונות קיימים כמעט בכל מדינה על פני כדור הארץ. אומרים שאפילו על כוכב הירח צפויים להיפתח אותם בתי מלונות שמטרתם היא להעניק אירוח ומשכן לאורחים השונים המגיעים בשל מגוון סיבות- תיירות, עסקים, מחסה , אי אפשרות מגורים אחרת וכו'. בתי מלונות בתאילנד שביבשת אסיה מתהדרים בעיצובים מדהימים- בריכות עצומות (חמות וקרות), מתקני שעשועים לילדים, בופה פתוח ועצום שבו מגוון מאכלים אקזוטיים וחדרים עצומי גודל ובעלי עיצוב יפהפה- כל התנאים הנהדרים הללו מגיעים לכם תמורת מחיר זול יחסית.

השירות באותם בתי מלונות ב"סיאם" לשעבר הוא מהשורה הראשונה וכולל מסאז'ים מפנקים בחדריכם, שירות חדרים הנוגע בשלמות וכולל מגוון ארוחות לכל שעות היום (בוקר, בראנץ', צהריים, ערב, לילה) במחירים זולים עד כדי גיחוך, היחס של העובדים באותם בתי מלונות הוא לבבי, מתחשב ושואף לרצות אפילו את הלקוח הישראלי הקשה ביותר.
כמובן שמצופה מאותו לקוח ישראלי קשה להעניק טיפ לצוות בתי מלונות אלה אך במקרים רבים סכום שייראה כהון עתק לעובדים בבית המלון המפואר הנתון חשוב כקליפת השום לאותו לקוח ישראלי בגלל ההבדלים העצומים בין השווי של המטבעות (שקל מול באהט). טיפ של 10 שקלים למשל משול ל100 באהט תאילנדים ויהפוך את נותן השירות המיועד למרוצה מאין כמותו וכתוצאה מכך השירות עצמו יהיה נהדר ושווה כל אגורה.

בתי מלונות באירופה המערבית הם שונים בתכלית מאלה התאילנדים בכל היבט אפשרי קיים. בתי מלונות באירופה הקלאסית יקרים פי כמה וכמה מאלה התאילנדים, השירות שלהם יתלווה לרוב בתשלום נכבד שיהפוך את מחיר החדר לכבד יחסית. בעוד שהמיומנות של אנשי צוות המלון אינה מוטלת בספק הזמינות של אותו צוות היא לא גבוהה.
כלומר, ישנם בתי מלונות רבים בהם הקבלה כלל אינה פתוחה בשעות הלילה ועד לאור הבוקר כך שבמקרה של תקלה או בקשה מצדכם פשוט מאוד לא יהיה מענה ותצטרכו להסתדר בכוחות עצמכם.

בתי מלונות באירופה הקלאסית לרוב גם לא יכילו את הלחם והמים של התייר הישראלי- הבריכה. אירופה המערבית היא מקום קר שהגשם, הקור והשלג הם חלק בלתי נפרד ממנו ולכן המודעות לענייני נופש כגון בריכה וחדר כושר לעתים נפקדת מאותם בתי מלונות. בתי מלונות בטורקיה הם האהובים על התייר הישראלי ולא בכדי. התייר הישראלי נשבה בקסמם של עסקאות ה"כל כלול". עסקאות אלה הינן המשתלמות ביותר משום שטור ההוצאות של הטיול או החופשה הנתונים כבר ידוע מראש ואין "הפתעות" שליליות כגון הוצאות בלתי צפויות על ארוחות, שירותים ועוד רבים וטובים אחרים.

בתי מלונות בטורקיה אף מחזיקים ביתרון על בתי מלונות בתאילנד בשל העובדה שהם קרובים גיאוגרפית יחסית כך שמחיר הטיסה זניח יחסית למחיר הטיסה לתאילנד (מהווה סביב 30% ממנו) וכך יכול הישראלי ליהנות מכל העולמות.