נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
ארקיע טיסות - הכול עניין של שירות

ארקיע טיסות- הכול עניין של שירות ארקיע טיסות היא חברה וותיקה ישראלית הפועלת בתחום הטיסות כבר מזה זמן רב. חברת ארקיע טיסות נמצאת בימים אל


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ארקיע טיסות

 

ארקיע טיסות- הכול עניין של שירות

ארקיע טיסות היא חברה וותיקה ישראלית הפועלת בתחום הטיסות כבר מזה זמן רב. חברת ארקיע טיסות נמצאת בימים אלה ממש בשלבי התרחבות כשהיא כובשת ומשיגה לעצמה עוד אישורים לטיסות ליעדים החמים ביותר בעולם ומצליחה לנגוס בנתח השוק של חברות מתחרות וגדולות אחרות שקיימות כבר בשווקים אלה זמן רב.

ארקיע טיסות אם כן היא חברה בהתפתחות ומפעילה טיסות ליעדים רבים בעולם- טיסות לאירופה המערבית שם תוכלו להנות ממיטב התרבות של יבשת אירופה האנינה, תרבותית ומפותחת. טיסות לאירופה המזרחית שם תוכלו לצפות בחיי המדינות המתפתחות כגון רומניה ובולגריה המנסות להסתגל לעולמו של היורו ולעניין של צירופן לקבוצת המדינות הנכללות באיחוד האירופאי. לאחרונה החלה חברת ארקיע טיסות להפעיל גם טיסות לארצות הברית אפילו. הישג אישור זה מהווה מכה ניצחת לבחרות ישראליות גדולות אחרות המתחרות בשוק זה וכעת חברת ארקיע טיסות תוכל לנגוס ברווחיהן.

חברות אלה תבעו את ארקיע טיסות תביעות רבות במטרה לעקב את כניסתה לשווקים אלה ולייצר פגיעה ברווחים. הטענות של חברות אלה היו רבות- חברת ארקיע טיסות היא חברה צעירה מדי, לא מקצועית מדי ועוד אך המציאות טפחה על פניהן והוכיחה את ההפך הגמור - ארקיע טיסות היא חברה מקצועית ומתפתחת שיודעת להיכן היא רוצה להגיע וכיצד.
ארקיע טיסות שמה לה למטרה את השירות של הלקוח כעדיפות ראשונה והתוצאות הן שלקוחות רבים נשארים נאמנים לחברה וחוזרים הלוך ושוב כדי לטוס ברשותה. גם המחירים של חברת ארקיע טיסות הם תחרותיים מאוד בשוק הטיסות היקר יחסית. ארקיע טיסות נחשבת לחברה שבה ניתן למצוא מגוון רחב של דילים והצעות הייחודיות לשוק התעופה היוקרתי.
ארקיע טיסות לא רק מציעה כרטיסי טיסה זולים יחסית לתייר הישראלי שתמיד תר אחר אותם דילים, אלא גם כאמור חווית טיסה יוצאת דופן באיכות שלה. ארקיע טיסות מכשירה את הצוות בצורה המקצועית ביותר והתוצאות הן צוות אוויר של דיילים ודיילות שיודע בדיוק מה הוא עושה ומתי הוא עושה.

צוותי הדיילים והדיילות של חברת ארקיע טיסות הינם מיומנים עד מאוד ולבטח ינעימו לכם את הטיסה ויהפכו אותה לחוויה של ממש בשל השירות המצוין, הדאגה העמוקה והאכפתיות הבלתי מתפשרת לגבי הרגשתו ומצבו של כל נוסע במטוס- ממחלקת העסקים ועד למחלקות הרגילות של המטוס. ארקיע טיסות אם כן שמה לה לערך עליון את עניין השירות והמחיר של הטיסות והתוצאות לא מאחרות לבוא בדמות נהירה הולכת וגוברת של לקוחות אל החברה שכאמור הולכת וכובשת לה עוד יעדים בשוק העולמי ומאיימת בשל כך על החברות הוותיקות ביותר שכבר פועלות בשווקים אלה ושואפות כמובן לשמור על אותה רווחיות, מה שחברת ארקיע טיסות מנסה שלא יקרה כמובן ובצדק.
ארקיע טיסות- שווה לנסות.