נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
השכרת רכב באיטליה - החוויה הפרטית שלי

השכרת רכב באיטליה - החוויה הפרטית שלי השכרת רכב באיטליה היא עניין קל ופשוט ביותר. בהגיעכם לשדה התעופה הנתון בארץ המגף גשו לדוכני השכרת הר


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית השכרת רכב באיטליה

 

השכרת רכב באיטליה - החוויה הפרטית שלי

השכרת רכב באיטליה היא עניין קל ופשוט ביותר. בהגיעכם לשדה התעופה הנתון בארץ המגף גשו לדוכני השכרת הרכב המקומיים ובחרו לכם כלאחר כבוד את הרכב ואת הציוד המתאים למשימה. אני מראש עשיתי תחקיר מקיף ולכן ידעתי ישר לאיזה דוכן השכרת רכב לגשת והוצאתי לפועל את אותה השכרת רכב באיטליה.

קיבלתי מכונית אלפה רומיאו חדשה לגמרי, ממש נוצצת מהאריזה (ניילונים ליתר דיוק) ודאגתי גם לצייד אותה בGPS כמובן. השכרת רכב באיטליה היא לא אותה דבר ללא מכשיר הניווט האלקטרוני, הוא הGPS. גם כך ההתמצאות בדרכיה ובכבישיה של ארץ חדשה היא לא פשוטה כלל וכלל ועל אחת כמה וכמה כשאתם הם אלה שנוהגים ולכן רצוי להעזר בפיתרון מצוין זה שלא רק מקל על הנהיגה שלכם אלא גם חוסך לכם ממון רב בשל עלויות שריפת הדלק שהייתם מבזבזים בעיכובים ונסיעות מיותרות בדרכים של ארץ המגף.

השכרת רכב באיטליה הפכה את הטיול שלי ושל משפחתי לחוויה של ממש בגלל הקלות של העניין. לא היינו צריכים לבזבז זמן יקר בבדיקת הזמנים והעלויות של התחבורה הציבורית המקומית (החל מאוטובוסים שנוטים להיתקע בפקקים הכי ארוכים שיש, רכבות "מהירות" שבאיטליה תמיד מאחרות ואף פעם לא מגיעות בזמן, מוניות ספיישל יקרות עד מאוד ובמיוחד לכיס הישראלי המשלם במטבע היורו, ומוניות השירות שקיומן מוטל בספק עד לעצם היום הזה).

השכרת רכב באיטליה אפשרה לי ולמשפחתי לצאת לדרך היישר ומייד ולאן שרצינו מבלי להתחשב באף גורם חוץ מרצונינו גרידה. השכרת רכב באיטליה לקחה אותנו להמון מקומות מדהימים כמו אגם גארדה שנמצא ליד וורונה. את אגם זה מקיפות עשרות עיירות ציוריות ממש שנהנות מחיי המסחר שהביא האגם בדמות הדיג והתיירים הרבים הסובבים באזור. השכרת רכב באיטליה אפשרה לנו להקיף את כל האדם ולהנות ממגוון חוויות צפויות ובלתי צפויות שחיכו לנו בדרך. למשל, השכרת רכב באיטליה אפשרה לנו להכנס למסעדה של צ'ירו הזקן. מסעדה איטלקית טיפוסית וקלאסית שנמצאת באמצע שום מקום בין הכפרים השונים שנושקים לאגם לה גארדה.

במסעדה זו אכלנו את מיטב מאכלי איטליה- פיצות, רביולי, לזניה וריזוטו. כולם טעימים ברמות כאלה שהזכירו לנו שאוכל איטלקי בישראל הוא רק חיקוי ולא יותר מכך לדבר האמיתי.
השכרת רכב באיטליה הביאה אותנו גם לאצטדיוני הכדרוגל הלוהטים ביותר של ארץ המגף- הסן סירו שבמילאנו, האולימפיקו שברומא והגרסה שלו בטורינו- את כל אלה ביקרנו ובכל אלה חגגנו עם האוהדים המקומיים ונהננו מכדורגל משובח ואירופאי שלידו הגרסה הישראלית נראית דיי רע בלשון המעטה.

השכרת רכב באיטליה היא הפיתרון המושלם לטיול שלכם בארץ המגף. השכרת רכב באיטליה מאפשרת לכם עולם ומלואו וכל זאת תחת עלות זולה וחיסכון משמעותי בזמן ובממון. השכרת רכב באיטליה- כדאי לנסות.