נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
ממה צריך להיזהר בהשכרת רכבים

השכרת רכבים- ממה צריך להיזהר השכרת רכבים היא עניין נהדר, זול וחוסר בזמן בטיול של המשפחה הממוצעת בארצות הרחוקות של אירופה, ארצות הברית וה


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית השכרת רכבים

 

השכרת רכבים- ממה צריך להיזהר

השכרת רכבים היא עניין נהדר, זול וחוסר בזמן בטיול של המשפחה הממוצעת בארצות הרחוקות של אירופה, ארצות הברית והמדינות השונות ברחבי העולם. השכרת רכבים מייצגת ייתרונות רבים כגון חיסכון בזמן, חיסכון בעלויות (תלוי כמובן בכמה אנשים יצאו לטיול), גמישות נהדרת בטיול, מאפשרת גחמות אישיות (בא לי לנסוע, עכשיו באמצע הלילה, לכפר ציורי בדרום הולנד!) ועוד.

אך אליה וקוץ בה. לא הכול זרים ושושנים בעולם השכרת רכבים זה משום שרכב זה אחריות ואחריות במידה שהיא מופרת שווה לכסף, כסף רב שיצא מכסכם. נתחיל בסקירת הבעיות השונות של נושא זה של השכרת רכבים- קודם כל יש את העניין של הביטוח של הרכב. רוב האנשים לא נוטים לחשוב על מצבים שליליים העלולים להתרחש בטיול ממוצע ולא לוקחים בחשבון מצב שסביר שיקרה כגון תאונות נזק למכונית. מסמך הביטוח שחתמתם עליו לפני שקיבלתם את מפתחות הרכב מבהיר היטב מהו סכום ההשתתפות האישית שעליכם לשלם במקרה של נזק וסכום זה עלול להגיע לעשרות אלפי יורו כתלות כמובן באיכות המכונית ועלותה.

בנוסף, במידה ואכן הוצאתם לפועל את אותה השכרת רכבים ורכביכם נגנב באישון הלילה, תצטרכו לשלם השתתפות עצמית מלאה שאת עלותה פירטנו קודם לכן. גם אם זאת לא אשמתכם עדיין אתם מחויבים לעניין זה שמננו גם טובי עורכי הדין הזרים לא יצליחו להוציא אתכם, השכרת רכבים יכולה לעורר בעיות מכיוון נוסף. אתם בארץ זרה, לא מכירים את הדרכים ומסתמכים על מפה או GPS כדי להתמצא בסביבות השונות כל כך לעין וללב. עובדות אלה מעידות על סכנת בלבול רצינית מאוד בדרכים השונות, בערים הגדולות או בכפרים הקטנים. טעויות מזן זה שתיירים שהוציאו לפועל את אותה השכרת רכבים נוטים לעשות עולות זמן וכסף, אותה תוציאו בתדלוק הבא של המכונית.

השכרת רכבים בארץ זרה היא לא עניין פשוט כלל וכלל בגלל אספקט הנהיגה כמובן. מדובר בארץ זרה עם מנהגים זרים ובמקרים רבים גם חוקי נהיגה פורמאליים ולא פורמאליים אליהם אתם כלל לא מודעים. השכרת רכבים באנגליה למשל יכולה לגרום לכן להבין את גודל הטעות שעשיתם ברגע שתבינו שאין לכם מושג וחצי מושג לגבי היכן נמצא הנתיב האיטי יותר על הכביש, כיצד יש לגשת למעגלי תנועה ובאיזו יציאה לרדת מהכביש.

השכרת רכבים אם כן היא לא רק עניין כיפי וחסר אחריות אלא גם עולם ומלואו של חוקים, בעיות, דברים שמהם צריך להיזהר ועוד. השכרת רכבים בחו"ל היא עניין לכאורה פשוט- תציגו רישיון, תעבירו כרטיס אשראי ויאללה לדרך אך כפי שפורט לעומק בכתבה זו המצב לא עד כדי כך פשוט. השכרת רכבים כוללת בתוכה שלל דברים מהם צריך להיזהר ואנו ממליצים לכם בחום שלא לנהוג בקלות ראש בנושא זה.