נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
לוח חופשות ומשמעותו

לוח חופשות ומשמעותו- החוויה הפרטית שלי ושל משפחתי עם אותו לוח חופשות לוח חופשות הוא עניין שנשמע פשוט לכאורה. לוח שנראה בדיוק כמו לוח השנ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית לוח חופשות

 

לוח חופשות ומשמעותו- החוויה הפרטית שלי ושל משפחתי עם אותו לוח חופשות

לוח חופשות הוא עניין שנשמע פשוט לכאורה. לוח שנראה בדיוק כמו לוח השנה המפרט את האפשרויות השונות לחופשות שניתן להוציא לפועל בתאריכים השונים של השנה ובמקומות שונים בעולם. הרבה אנשים שואלים אותי "למה בכלל צריך לוח חופשות?" ואני עונה את התשובה הבאה- ובכן, אם אתם יודעים בדיוק איזה סוג של חופשה אתם רוצים להוציא לפועל ומתי בדיוק, וכמו כן כבר הייתם בחופשה זו בעבר, אז נכון- אין צורך באותו לוח חופשות. אך אם המצב שונה? אזי לוח חופשות הוא הפיתרון המושלם בשבילכם ובשביל הסובבים אתכם.

לוח חופשות יכול להפוך אתכם, הדיוטים בתחום זה של טיולים וחופשות לאורים ולתומים של חבריכם הקרובים ובני המשפחה הקרובים. הימצאותו של לוח חופשות בבית יכולה לגרום לכן לדעת מתי עדיף לצאת לחופשת נופש בתאילנד המושלמת או לחופשת סקי בהרי האלפים המושלגים של איטליה או צרפת. לוח חופשות זה הוא עניין של עולם ומלואו ברגע שמבינים את גדולתו ופשטותו המשתלבים יחדיו כדי ליצור את הכר מושלם של האפשרויות לבילוי וטיול ברחבי העולם. את כל החופשות שלי בחמשת השנים האחרונות בחרתי לפי מוצא פיו (או יותר נכון- מוצא פיו דרך דפי הנייר) של לוח חופשות כזה או אחר.

הכל התחיל בזמן שתהיתי מתי יהיה כדאי לי לנסוע לתאילנד וחבר טוב לעבודה הציע לי לרכוש לוח חופשות שכזה כדי לתכנן את הזמנים הנכונים. קניתי את לוח חופשות זה במחיר מגוחך יחסית (כמה עשרות שקלים) והתעמקתי בו כמו שצריך. מצאתי תאריכים מתאימים לנסיעה לתאילנד ובעזרת תאריכים מדויקים אלה גם חסכתי המון כסף על כרטיסי טיסה (לא טסתי בקיץ) וגם המשכורת שאיבדתי לא הייתה גבוהה יחסית לתקופת העסקים של השנה. בטיול עצמו נהנתי מעשרות חוויות שאין סיכוי שהייתי נהנה מהן לולא הימצאותו של לוח חופשות זה שהמליץ והכווין אותי נכונה לגבי המקומות השונים המציעים אטרקציות שונות למטייל הממוצע.

אז אחרי שנהנתי מהאיים הנפלאים עם החול הלבן והים השקוף, מבנגקוק העצומה ומהקניונים העצומים שלה (ישראלי, אין מה לעשות ) ומהצפון הפסטורלי והשקט חזרתי לארץ מבסוט ושמח לב והבטחתי לעצמי שאת החופשה הבאה גם אוציא לפועל בעזרתו של לוח חופשות זה. ודבר זה אכן קרה בפעם הבאה שתכננתי לצאת לחופשה. הפעם היה מדובר בחופשת סקי בארצות הברית הרחוקה ומכיוון שלא היה לי מושג וחצי מושג לגבי התקופות בהן ניתן לעשות סקי במורד ההרים של ארצות הברית שוב נעזרתי באותו לוח חופשות שהכווין אותי לאזור ולתקופה הנכונה ועל ידי ההכוונה המדויקת שוב חסכתי ממון רב והנאתי מהטיול הייתה גדולה יותר בצורה משמעותית.
לכן, לוח חופשות הוא עניין של עולם ומלואו ומומלץ בחום לכל אחד.