נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טטיולי נישואין- מזל טוב, עכשיו הגיע הזמן להנותיולי

טיולי נישואין- מזל טוב, עכשיו הגיע הזמן להנות טיולי נישואין הם עולם ומלואו ומאפשרים לכם, הזוג הטרי, להנות מהמיטב של החופשות המצויות על פ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולי

 

טיולי נישואין- מזל טוב, עכשיו הגיע הזמן להנות

טיולי נישואין הם עולם ומלואו ומאפשרים לכם, הזוג הטרי, להנות מהמיטב של החופשות המצויות על פני המקומות השונים בעולם. טיולי נישואין לרוב יוצאים לפועל אחרי החתונה תחת השם הידוע "ירח דבש". טיולי נישואין אלה הם לרוב טיולים שאליהם יוצאים צמד בני הזוג בלבד לרגעים מושלמים של זמן איכות ביחד, של רומנטיקה מתקתקת ושל רוגע ושלווה.
טיולי נישואין הם לא משהו שבדרך כלל פוסחים עליו ולא חופשה שבדרך כלל מוציאים לפועל במדינת ישראל. טיולי נישואין אלה נחשבים לטיולים יוקרתיים יותר ואפילו אם תרצו אקזוטיים יותר. מגוון רחב של מדינות מציעות עצמן כקרקע פוריה לאותם טיולי נישואין ולכן תהליך הבחירה שלהם הוא גם לא פשוט.

אך לפני שנדון בתהליך בחירה זה נדון בנושא חשוב לא פחות- המימון של אותם טיולי נישואין. לא צריך להיות גאון כלכלי בעל תואר פרופסור כדי להבין שטיול שכזה עולה, ועולה הרבה. המטרה היא בימינו להשתמש ברווח שעשיתם מן החתונה כדי לממן את הטיול עצמו. ישנם זוגות שמארגנים חתונה גרנדיוזית מבלי להתחשב בפן הכלכלי ואחרי ספירת הצ'קים המסורתית מתברר שהם אפילו הפסידו כסף רב מהחתונות הללו. כיום נהוג לשכור מארגן חתונות שגם מודע לצד הכלכלי של העניין. מארגן (או מארגנת כמובן) חתונות מיומן יוכל להוביל אתכם בקלות לרווח של עד כמה עשרות אלפי שקלים מהחתונה ועל ידי כך לממן לכם את אותם טיולי נישואין.

טיולי נישואין אם כן יכולים לצאת לפועל ללא תוספת של כספים מכיסכם הפרטי (אלא מכיס האורחים בחתונה כמובן). טיולי נישואין אלה מהווים בחירת מיקום והוצאה לפועל קשה ולכן כעת נסקור את המקומות השונים, הקלאסיים למעשה, שבהם ניתן להוציא לפועל את אותם טיולי נישואין. טיולי נישואין באיטליה הם הזדמנות מצוינת בשבילכם להנות מהנופים הנפלאים ביותר שיש למדינת המדף להציע. אזור טוסקנה הוא אזור טיולי נישואין קלאסי וטומן בחובו וילות פרטיות בהן תוכלו ללון, מסעדות משובחות המציעות אוכל איטלקי מקורי וערב לחיך וכמו כן נופים מדהימים הכוללים מטעים רבים, יקבים רבים ושאר מקומות נהדרים שתוכלו להנות מקיומם תוך כדי תחושת שלווה ורגיעה שתפשוט בכם ברגע שתגיעו לאזור זה.

טיולי נישואין בתאילנד הם גם אופציה מצוינת בגלל הפאר הרב שהם מציעים יחסית למחיר הנמוך. באותם טיולי נישואין בתאילנד תוכלו להנות מבתי מלון מדהימים בפאר שלהם, שעליהם הייתם משלמים מאות יורו או דולרים ללילה, במחיר של סביב מאה שקלים ללילה. ההפרשים האלו במחירים לא תקפים רק למלונות אלא גם לכל האפשרויות מסביב המעניקות לכם טיול מלא חוויות ואיכות במחיר שנראה מגוחך אפילו ליד חופשה באילת, שלא לדבר על טיולים לאירופה הקלאסית. טיולי נישואין מציעים לכם עוד אפשרויות רבות- לכם נותר רק לבחור.