נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות בארץ - אפשרות חדשה הולכת ומתפתחת במדינת ישראל

טיסות בארץ- אפשרות חדשה הולכת ומתפתחת במדינת ישראל טיסות בארץ הן עניין של עולם ומלואו. טיסות בארץ מאפשרות לכם להגיע ממקום אחד למשנהו במה


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות בארץ

 

טיסות בארץ - אפשרות חדשה הולכת ומתפתחת במדינת ישראל

טיסות בארץ הן עניין של עולם ומלואו. טיסות בארץ מאפשרות לכם להגיע ממקום אחד למשנהו במהירות אדירה יחסית ללא הצורך להיתקע בפקקים מיותרים על הכבישים הכביכול מהירים של ישראל, מונעים ממכם לחכות שעות ארוכות ליד פסי הרכבת ולייחל לכבודה להגיע כבר אל התחנה. טיסות בארץ חוסכות זמן רב וזאת עובדה. אך האם טיסות בארץ חוסכות גם ממון? ובכן, תלוי לאן אתם טסים, מאיפה אתם טסים ומהי האלטרנטיבה האפשרית. ניקח למשל את הנושא הפופולארי של טיסות בארץ לאילת.

העיר הדרומית ביותר במדינת ישראל הגובלת עם חצי האי סיני המצרי היא מעוז הבילויים והנופש של מדינת ישראל. העיר השוקקת הזאת נהנת ממזג אוויר אטרקטיבי תמידית ומאחוזי לחות נמוכים עד מאוד שהופכים את מזג האוויר הכמעט מדברי בה לסביל בהחלט. במטרה לעודד מסחר ותיירות באילת מדינת ישראל הלכה לקראת העיר והפכה אותה לעיר הפטורה ממס ערך מוסף (העומד בימינו אנו על 16.5%) ועל ידי כך את הקניות בה לאטרקטיביות ביותר. כמובן שקברניטי העיר אילת ניצלו את מספר האנשים הגבוה שיצר ביקוש הולך וגובר והעלו את המחירים, ועל ידי כך את הרווח של העסקים המקומיים אך עדיין, בשביל התייר הישראלי אילת הייתה ונשארה למעוז בילויים ונופש.

טיסות בארץ לאילת מאפשרות לכם להנות מהעיר הנפלאה הזאת על כל שלל האטרקציות והאפשרויות שלה. תוכלו לצאת למגוון רחב של מועדונים מנצנצים עם מבחר אדיר של סוגי מוסיקה, תוכלו לבלות בשעות היום בבתי הקפה והמסעדות הנמצאים על החוף, שם תוכלו לשבת בלבוש לא רשמי של כפכפים וגופייה ולהנות מאבטיח קר עם גבינה בולגרית, מכוס אייס קפה טובה (כי חם מדי מן הסתם לקפה רותח) ועוד.

העיר אילת מציעה עוד אפשרויות רבות כגון פארק שעשועים המבוסס על התנ"ך, בית קולנוע המציג את סרטיו בשלושה מימדים ועוד אפשרויות רבות. אנשים רבים חושבים פעמיים אם לנסוע לעיר אילת בגלל זמן הנסיעה הארוך והמייגע. טיסות בארץ פותרות את הבעיה הזאת בקלות על שיטת הצמצום. לא מדובר כאן בטוטו כמובן אלא בצמצום שעות ההגעה לעיר הדרומית שכדי להגיע אליה צריך בדרך כלל לנסוע כשלוש שעות במדבר.

טיסות בארץ לאילת יאפשרו לכם להגיע למשל מחיפה לאילת תוך שעה ורבע. פרק זמן שבדרך כלל מוקדש לתיאור הנסיעה בין חיפה לתל אביב. טיסות בארץ הן עניין כה יעיל וגם זול יחסית. את הזמן שתבזבזו על שעות עבודה, דלק וקניית מזון בדרך תוכלו לחסוך בטיסה ישירה שתביא אתכם היישר את יעדכם בזמן קצר ובנעימות גדולה. טיסות בארץ אם כן הן עניין מהיר, זול, יעיל וחוסך זמן ועצבים רבים, תשאלו את כל מי שלקח אי פעם מכונית מלאת ילדים לאילת.