נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות ללונדון - טיולי הכדורגל הטובעים ביותר בעולם

טיסות ללונדון- טיולי הכדורגל הטובעים ביותר בעולם טיסות ללונדון הן עולם ומלואו ומאפשרות לכם, התיירים המזדמנים, להנות מהמיטב שיש לבירה הא


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות ללונדון


טיסות ללונדון- טיולי הכדורגל הטובעים ביותר בעולם

טיסות ללונדון הן עולם ומלואו ומאפשרות לכם, התיירים המזדמנים, להנות מהמיטב שיש לבירה האנגלית להציע. טיסות ללונדון יאפשרו לכם להנות ממגוון רחב של פעילויות תיירותיות כגון ביקור במוזיאונים (שחלקם פתוחים לביקורים בחינם אגב לאור מדיניותו של ראש עיריית לונדון להפוך את לונדון לעיר תרבותית ושוקקת), ביקורי בחנויות הכלבו העצומות של מרכז לונדון (תחנת מטרו- פיקדילי) ובחנויות הבוטיק הרבות שיציעו לכם לקנות מכל הבא ליד ובכל מחיר שהוא.

בנוסף, טיסות ללונדון מציעות לכם מגוון רחב ואדיר של מסעדות בשלל טעמים ומחירים. מסעדות אלה הן חלק מתעודת ההיכר של לונדון ומציעות לתייר הממוצע לטעום ממגוון מטעמים שלא טעם בעבר- מהיוקרתיים ביותר כמו מסעדות צרפתיות ויקרות עד מאוד לאניני הטעם בלבד ועד למסעדות הממוקמות בקרנות הרחוב המציעות לכם את המאכל הלאומי המפורסם של לונדון- פיש אנד צ'יפס. נכון, טיסות ללונדון מציעות את כל אלה ואפילו יותר אך אנו התכנסו כאן כדי לדווח לכם על חוויה מקסימה לונדונית נוספת המיועדת בעיקר לחובבי הספורט והכדורגל בפרט- חווית הכדורגל כמובן.

טיסות ללונדון יאפשרו לכם להבין במהרה שאנגליה היא מדינה של כדורגל. אנגליה נושמת כדורגל, מדברת על כדורגל (רק תעיפו מבט בגודל היחסי של ההתייחסות לכדורגל בעיתוני המדינה) וכמובן- משחקת כדורגל. לונדון היא ביתם של לא פחות מ5 קבוצות שונות מהליגה הראשונה באנגליה, הלוא היא הפרמייר ליג. טיסות ללונדון הן בשביל אנשים רבים טיסות לטיולי כדורגל מרתקים. שתי הקבוצות המפורסמות והאהודות ביותר בלונדון הן כמובן ארסנל וצ'לסי כשבנוסף קבוצות כמו טוטנהאם ופולהאם משתרכות מאחור.

טיסות ללונדון יבהירו לכם מהי אהבה אמיתית לכדורגל, מהי תשוקה אמיתית למשחק. ביקור במשחק מהליגה השלישית או הרביעית של המדינה הגשומה יבהיר לכם את כמות הקהל האדירה ואהדתו הבלתי מתפשרת לקבוצה שלו. טיסות ללונדון יביאו אתכם את מפתני האצטדיונים החדישים ביותר בעולם (במיוחד אצטדיון האמירויות של ארסנל) שם תוכלו לחזות בכדורגל שרבים כיום טוענים שהוא הטוב בעולם- הכדורגל האנגלי.

טיסות ללונדון בחג המולד הן למעשה טיולי כדורגל מרוכזים. התאחדות הכדורגל האנגלית קבעה שכל קבוצה משחקת משחק גדול יחסית של משחקים (בין ארבע לחמש) בתקופת זמן זו ולכן תיירים רבים מציפים את אצטדיוני הכדורגל השונים של לונדון כדי להנות מהחוויה לצפות בגדולי השחקנים בעולם מתנגחים זה בראשו של זה מול עיניהם המשתאות והמתקשות לעכל.

טיסות ללונדון גם בזמנים אחרים של עונת הכדורגל (המתחילה בחודש אוגוסט) תאפשר לכם להנות מחוויה יוצאת דופן. עלותה של חוויה זו היא לא מועטה, גם בהתחשב בערכו הפחות של הפאונד האנגלי בימים אלה, ולכן ראוי להתכונן אליה מראש. טיסות ללונדון אפשר גם למצוא במחירים זולים יחסית בגלל כניסתן של חברות תעופה אירופאיות המפעילות קווים ישירים מישראל ללונדון.