נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא מלונות בצפון

מלונות בצפון כאשר יש משפחה תהליך יציאה לחופשה נהיה מעט מורכב יותר. יש יותר דברים שצריך להתחשב בהם. רצון הילדים, מועדי חופשות מבית הספר,


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלונות בצפון

מלונות בצפון

כאשר יש משפחה תהליך יציאה לחופשה נהיה מעט מורכב יותר. יש יותר דברים שצריך להתחשב בהם. רצון הילדים, מועדי חופשות מבית הספר, חוגים, אירועים שונים ועוד. וכמובן מספר החדרים שאנחנו צריכים. כאשר מחליטים לצאת לחופשה בצפון של יותר מיום אחד יש צורך להזמין מלונות בצפון. מאחר והצפון הוא אזור נרחב יחסית אפשר לחלק אותו לכמה תתי אזורים מבחינת מלונות בצפון. מלונות בצפון נמצא באזור רמת הגולן, בגליל העליון, בגליל המערבי ובגליל התחתון ואזור הכנרת. מלונות בצפון, כמו בכל מקום אחר בארץ, יכולים להיות מתאימים יותר למשפחות או פחות. יש למשל מלונות באילת המותאמים במיוחד לבני נוער וצעירים. במלונות אלה נמצא ריהוט בסיסי ושירות בסיסי מצד אחד ומסיבות בכל שעות היום והלילה מצד שני. דבר זה אינו מתאים למשפחות. כאשר מזמינים מלונות בצפון יש לבדוק האם הם מתאימים לאירוח של משפחות עם ילדים.

מלונות בצפון המתאימים ללינת משפחות עם ילדים הם לדוגמא מלון כפר הנופש רימונים בנוה אטיב. מעבר להיותו אטרקציה בהיותו בנוי בקתות עץ הבקתות מתאימות ללינה של זוג עם שני ילדים ויש בקתות המתאימות ללינת זוג עם ארבעה ילדים אפילו. בחלק מהבקתות לינת הילדים נעשית בעליית גג אליה הם עולים בסולם וגם זו יכולה להיות חוויה מעניינת ושונה עבור ילדים. מלונות בצפון יכולים להיות גם מלונות בישובים שאינם יהודיים. כך אפשר להעניק לילדים ולעצמכם חוויה שונה ומרתקת. דוגמא לכך הוא מלון בבית ג'אן – דיואן בו תוכלו ליהנות מחוויה דרוזית וכך גם צימר פסגת החלומות והמלונית הנמצאת בבית ג'אן.

מלונות בצפון יכולים להיות מלונות של רשתות מלונות, יש מלונות בצפון שהם מלונות פרטיים ויש מלונות בצפון שהם מלונות אירוח כפרי. גם טרנד מלונות בוטיק וספא הגיע אל מלונות בצפון. דוגמא למלון כזה הוא גרנד ויסטה שהוא מלון בוטיק וספא בכפר יובל. מלון זה אינו מתאים לאירוח משפחות אלא לבוגרים מעל גיל שש-עשרה בלבד. המלון מציע לאורחיו חוויה מפנקת הן בחדרים המושקעים והן בספא בוטיק בצפון המציע מגוון טיפולים.

מאידך אם אתם מחפשים מלונות בצפון המציעים חבילות שבהן הכל כלול, תוכלו למצוא מלונות המציעים גם אפשרות זו. דוגמא של מלונות בצפון המציעים חבילת הכל כלול הוא גולדן טוליפ קלאב הנמצא בטבריה. מלון זה נמצא בקרבת הכנרת ויש בו גם בריכה וגם מועדון לילה. כך שאתם יכולים ליהנות ממגוון פעילויות בכל שעה.
כפי שניתן לראות מלונות בצפון מגוונים ורבים וכל אחד יכול למצוא את המלון המתאים לו ולצרכיו. בין אם אתם משפחה עם ילדים, בין אם אתם זוג צעיר ורומנטי, אנשי עסקים או סתם רוצים להתפנק לכם, תוכלו למצוא את המקום המתאים לכם ולבחור ממגוון מלונות בצפון המוצעים לכם וליהנות מחופשה באחד האזורים היפים בארץ.