נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות ליוון - ניחוח אירופאי באווירה ים תיכונית

טיסות ליוון יוון היא מדינה המשלבת בתוכה היסטוריה ותרבות, ניחוח אירופאי משולב באווירה ים-תיכונית ועוד דברים רבים אחרים. אפשר לקחת טיסות


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות ליוון

 

טיסות ליוון

יוון היא מדינה המשלבת בתוכה היסטוריה ותרבות, ניחוח אירופאי משולב באווירה ים-תיכונית ועוד דברים רבים אחרים. אפשר לקחת טיסות ליוון וליהנות מהמדינה הקסומה הזו הנמצאת כל כך קרוב לארץ שלנו. טיסות ליוון מגיעות מכל מקום כמעט בעולם ותיירים מכל העולם מגיעים אליה כדי לבלות בה את חופשתם. עבור האירופאים הדבר פשוט וקל מאד מאז הצטרפה יוון לאיחוד האירופאי כך שעבור טיסות ליוון הם משלמים במטבע המקומי שלהם שהוא כעת האירו ואין צורך להמיר את המטבע גם כאשר מגיעים עם טיסות ליוון וגם כאשר שוהים ביוון.

חלק מהמבקרים המגיעים עם טיסות ליוון באים כדי ליהנות מחופשה באיים, לבלות את היום בים ובחוף ובערב לצאת לבלות באחד ממקומות הבילוי הרבים כמו מועדונים ומסעדות. גם בעיר הגדולה אפשר ליהנות ממועדונים ומסעדות. למעשה רבים באים בדיוק במטרה לבלות במסעדות ובטברנות ולטעום מהאוכל המעולה. האוכל היווני נחשב בריא ואיכותי ואם כבר טורחים ולוקחים טיסות ליוון כדאי לטעום מהמאכלים המקומיים.

מאכלים כמו סובלאקי, צאזיקי וכמובן מגוון מאפים ומאכלים מתוקים למיניהם. כאמור לא רק אוכל אלא גם מוזיקה מחפשים התיירים המגיעים עם טיסות ליוון. מוזיקה אפשר לשמוע באולמות אבל גם בטברנות. הטברנות הם בעצם מסעדות שיש בהן איזשהו מופע מוסיקלי שמיועד להנעים את האווירה לסועדים. בטברנות המרכז הוא האוכל ולא המוסיקה והמופיעים אינם מפורסמים. אנשים שבחרו להגיע עם טיסות ליוון כדי להאזין למוסיקה יוונית יעדיפו בדרך כלל ללכת למועדוני רבטיקו שם יש מופעים של מוסיקה מסורתית. למי שמעדיף הופעות נוצצות יש אפשרות לרכוש כרטיסים לאחת מההופעות במועדונים המפורסמים ביוון.

טיסות ליוון יכולות להיות אמצעי להגשים לכם חלום אחר לגמרי. חלום החתונה. יש אנשים לא מעטים הבוחרים להתחתן ביוון או לבלות ביוון את ירח הדבש. ירח דבש ביוון יכול להיות אפשרות נוחה למי שאין לו תקציב גדול או למי שמעדיף לא להעביר שעות רבות בטיסה. טיסות ליוון הן קצרות ובכך מאפשרות יותר זמן לחופשה והנאה כי לא מעבירים חלק מהחופשה בטיסה. זו גם אפשרות נוחה למי שלא יכול לקחת חופשה ארוכה מהעבודה. אפשר גם להתחתן ביוון אבל הפרוצדורה דורשת הכנות מראש ומהארץ כולל הכנת טפסים למיניהם ולעיתים אף שליחתם ליוון לפני האירוע. חשוב לבדוק זאת מראש כדי לא להתאכזב או להתרגז.

אחת האטרקציות שגורמות לאנשים רבים לבחור דווקא טיסות ליוון הן סדנאות מדיטציה ויוגה. אחת הדמויות המעניינות בתחום היא דווקא ניסים אמון הישראלי שמציע חבילה הכוללת טיסות ליוון עם חברה יוונית, סיור, העברות למקום בו נערכת הסדנא, לינה והסדנא עצמה. חשוב לבדוק מה כוללת חבילת נופש כזו וגם מה אינה כוללת כדי שלא להיכנס להוצאות שלא תכננו מראש.

בין אם בחרתם להגיע עם טיסות ליוון בגלל האוכל, בגלל המוסיקה, בגלל החופים, בגלל ההיסטוריה או מכל סיבה אחרת בוודאי תמצאו שמחכה לכם חופשה מרתקת במדינה קסומה זו.