נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טיסות יוצאות

טיסות יוצאות לפעמים אנחנו מפנטזים שאנחנו נמצאים על אחת מאותן טיסות יוצאות בדרכנו ליעד כלשהו. לפעמים לא ממש חשוב לנו היעד אלא הידיעה שאנ

טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות יוצאות

 

טיסות יוצאות

לפעמים אנחנו מפנטזים שאנחנו נמצאים על אחת מאותן טיסות יוצאות בדרכנו ליעד כלשהו. לפעמים לא ממש חשוב לנו היעד אלא הידיעה שאנחנו בדרך לחוץ לארץ, או במילים אחרות, בדרך להיות רחוק מפה, מהחיים הרגילים שלנו. לפעמים אנחנו באמת מצליחים לממש את הפנטזיה והחלום ולעלות על טיסות יוצאות למחוז חפצנו. אבל לעיתים אין באפשרותנו לעשות זאת ואז אנחנו יכולים לפנות לאלטרנטיבה חביבה והיא משחקים במחשב או באינטרנט.

ישנם מספר משחקים המדמים שדות תעופה ובמסגרתם המשחק הוא האחראי על ניהול שדה תעופה. אתם אחראים על טיסות יוצאות, טיסות נכנסות, אתם דואגים להנחית את המטוסים ולהחנות אותם בשרוול הנכון ובמקרה של טיסות יוצאות אתם תדאגו שהמטוס המלא בנושאים יגיע אל מסלול ההמראה. בניגוד לחיים האמיתיים, כאן אם לא הצלחתם, לא קרה אסון אמיתי...

פעמים רבות אפשר לשמוע אנשים חולמים בקול על טיסות יוצאות ליעדים שונים בעולם. כמעט לכל אחד יש יעד החביב עליו במיוחד אליו הוא היה שמח לחזור שוב ושוב ואם היו שואלים אותו על איזה טיסות יוצאות היית רוצה להיות הוא בוודאי היה משיב על טיסות היוצאות ליעד המועדף עליו.

יש יעדים בעולם שאליהם יש טיסות יוצאות רבות, לעומת יעדים אחרים שמספר הטיסות אליהם הוא מצומצם. ישנם גם מקומות בעולם שאין אליהם טיסות יוצאות ישירות מישראל וכדי להגיע אליהם צריך לקחת טיסות יוצאות למדינות אחרות ולהמשיך משם ליעד המבוקש שלנו.

את זמני טיסות יוצאות אפשר למצוא בלוח המראות ונחיתות שנמצא בכל שדה תעופה ובמדינות רבות גם באינטרנט. חשוב לזכור לחשב את הפרשי השעות, במידה ויש כאלה, בין המדינות השונות. גם בכרטיס הטיסה זמני טיסות יוצאות תמיד מופיעות לפי השעון המקומי, כך שאם אתם צריכים לעלות על טיסות יוצאות מאנגליה קחו בחשבון ששעת היציאה היא לפי השעון הבריטי ולא לפי שעון ישראל. בארצות הברית למשל צריך לשים לב שעולים על טיסות יוצאות שיש גם הפרשי שעות בין החוף המזרחי והחוף המערבי ובוודאי שצריך לשים לב להפרשי השעות כאשר אתם על טיסות יוצאות מארצות הברית לכיוון ישראל שכן הפרשי השעות גדולים.

ישנם שדות תעופה שכמות טיסות יוצאות ונכנסות בהם היא גדולה מאד וכמות הנוסעים העוברים בהם היא עצומה, כמו למשל שדה התעופה הארטספילד-ג'קסון באטלנטה, שדה התעופה הית'רו בלונדון. עוד בעשיריה הראשונה נמצאים שדות התעופה בביג'ין, טוקיו, פריז, לוס אנג'לס ופרנקפורט.

טיסות יוצאות הן לא רק טיסות לחוץ לארץ. כל טיסה היוצאת משדה תעופה נכללת בקטגוריה של טיסות יוצאות. טיסות יוצאות של ארקיע למשל ממריאות משני שדות תעופה, גם שדה התעופה בן גוריון וגם שדה התעופה דב הוז. בניגוד לטיסות בינלאומיות אם "פספסתם" טיסות יוצאות פנים ארציות תוכלו לטוס לאותו היעד עוד באותו יום בדרך כלל, במידה ויהיה מקום פנוי וכדי לעשות זאת עליכם להירשם ברשימת המתנה לטיסה אחרת.