נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
חבילות טוס וסע - לטוס בראש שקט

חבילות טוס וסע חבילות טוס וסע הן אפשרות אטרקטיבית למי שרוצה לטוס בראש שקט ולדעת שכל הסידורים כבר נעשו עבורו. כאשר בוחרים לרכוש חבילות


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חבילות טוס וסע

 

חבילות טוס וסע

חבילות טוס וסע הן אפשרות אטרקטיבית למי שרוצה לטוס בראש שקט ולדעת שכל הסידורים כבר נעשו עבורו. כאשר בוחרים לרכוש חבילות טוס וסע אתם יודעים שכאשר תגיעו לשדה התעופה בארץ אליה בחרתם לטוס, יחכה לכם רכב בשדה התעופה. לא תצטרכו לגשת לחברות השכרת רכב בחו"ל ולקוות שהרכב בקטגוריה שאתם מעוניינים לשכור זמין להשכרה.

בכל הנוגע להזמנת חבילות טוס וסע חשוב לברר את קטגוריית הרכב המוצעת בחבילה. חבילות שונות מציעות רכבים שונים המתאימים לצרכים שונים של אנשים, למשל אם אתם משפחה או אם אתם נוסעים עם מזוודות רבות. יש חבילות טוס וסע שכוללות קרוואן. חבילות אלה מתאימות למשל למשפחות שיכולות לתור כך באזורים שונים בעולם מבלי להיכנס להוצאות גדולות על מלונות וליהנות ממסלול טיול גמיש. באירופה למשל אפשר להתחיל את הטיול בנקודה מסוימת במדינה אחת ולהמשיך מנקודה לנקודה ללא צורך לחפש מלון כל לילה ועם האפשרות לנסוע גם בשעות מאוחרות כאשר "הבית" או המלון צמודים אליכם כל הזמן. אפשרות אחרת היא לנוע בין מדינות שונות באירופה, מדינות הגובלות זו בזו. חבילות טוס וסע מסוג זה הן אפשרות זו נוחה במיוחד למשפחות עם ילדים. הדבר מאפשר לילדים לנוח מתי שמתחשק להם במהלך הטיול וכן מרחב לשחק ולהשתעשע בו בזמן הנסיעה, זאת במקום להיות לכודים במכונית בלי יכולת לנוע.

במיוחד אם נוסעת קבוצת חברים יחד או משפחה כדאי לבדוק כמה נוסעים משלמים בפועל עבור הרכב וכמה נהנים ממנו ומשלמים על הטיסה לבד. לדוגמא חברות נסיעות יכולות להציע חבילות טוס וסע בהן שני אנשים משלמים עבור הרכב והיתר משלמים רק על הטיסה. כדאי לבדוק ולברר בדיוק את הפרטים הללו. בירור מוקדם יכול לחסוך אחר כך אי נעימויות ואפילו מריבות עם אנשים אחרים בקבוצה. המטרה של טיול היא ליהנות ולנוח ולא להיכנס לוויכוחים מיותרים. לכן כדאי לברר את הפרטים הללו מראש.

חשוב גם לבדוק מה כלול בתוך חבילות טוס וסע ועבור איזה דברים יש צורך להוסיף תשלום. למשל חבילות טוס וסע יכולות לכלול ימי השכרת רכב ללא הגבלת קילומטרים, ביטוחים שונים, מיסים שונים כמו מס נמל תעופה, מס כבישים ונהג נוסף. חבילות טוס וסע יכולות למשל לדרוש תשלום נוסף עבור אביזרים שונים כגון: מערכת ניווט, כיסא לתינוק וכדומה. בדרך כלל ידרשו גם תשלום דמי טיפול במקרים של נזק לרכב או גניבת הרכב השכור. בחורף, במיוחד באירופה, קנדה וארצות נוספות בהן יורד שלג צריך לשים לב אם חבילות טוס וסע כוללות שרשרות שלג או שיש להזמין אותן מראש ולהוסיף עבורם תשלום.

לא כל אחד יכול לרכוש חבילות טוס וסע. גיל המינימום הוא עשרים ואחת וחשוב לזכור לקחת אתכם רישיון נהיגה גם ישראלי וגם בינלאומי וגם כרטיס אשראי בין לאומי.