נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
כל המידע על טיולי משפחות

טיולי משפחות כדי לעבור טיולי משפחות בשלום צריך לשים לב למספר דברים. רצוי לתכנן את הטיול כבר בארץ, בצורה מפורטת. אין צורך לתכנן כל דקה


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולי משפחות

 


טיולי משפחות

כדי לעבור טיולי משפחות בשלום צריך לשים לב למספר דברים. רצוי לתכנן את הטיול כבר בארץ, בצורה מפורטת. אין צורך לתכנן כל דקה ודקה במסגרת טיולי משפחות אבל צריך שיהיה איזשהו שלד בסיסי של תכנית יומית – לאן מתכוונים להגיע, איך מגיעים למקומות לבילוי הורים וילדים, מה עושים במקום ואיפה לנים. להסתובב עם ילדים במכונית או בתחבורה ציבורית עם מזוודות מבלי היכן עומדים ללון באותו לילה יכולה להיות חוויה לא נעימה גם לילדים וגם להורים.

אם אתם נוסעים עם משפחות נוספות רצוי שהחברות ביניכם תהיה גדולה כדי שמספר הריבים יהיה קטן. צריך להתפשר ולבוא עם הרבה סבלנות ונכונות להסכים על דברים. גם במקרה כזה כדאי לתכנן מראש את הטיול כדי שאם יש מחלוקות אפשר יהיה לפתור אותן כבר בארץ. חבל לבזבז זמן על ויכוחים בסגנון לאן עדיף ללכת היום כאשר אתם נמצאים בחו"ל. טיולי משפחות יכולים להיות מעייפים ולכן צריך לזכור להשאיר גם זמן פנוי של סתם כיף כדי לא להתעייף יותר מדי גם פיסית וגם נפשית.

כל מידע שאפשר לברר מראש מהארץ כדאי לברר מראש. ימים ושעות בהם פתוחים אתרים שונים, אטרקציות למיניהם, מוזיאונים וכדומה. חבל להגיע למקום ולגלות שהוא סגור. בדרך כלל אפשר גם לברר במדריכי תיירים או באתרים באינטרנט את מחיר הכניסה לכל אחד מהאתרים וכך אפשר לתכנן יותר טוב את התקציב של טיולי משפחות. איפה שאפשר לרכוש כרטיס הנחות מכל סוג שהוא, בין אם בתחבורה הציבורית ובין אם כרטיס המקנה הנחות בכניסה לאתרים שונים – רכשו אותו. טיולי משפחות היא הרפתקה לא זולה וכרטיסים אלה מאפשרים לכם לחסוך כסף.

אוכל הוא נושא משמעותי בעת טיולי משפחות. אתם וודאי יודעים מה הילדים שלכם אוהבים או לא אוהבים לאכול וכמה הם מוכנים להתנסות במאכלים חדשים. טיול הוא הזדמנות מצוינת להתנסות בדברים חדשים גם למי שלא עושה זאת בדרך כלל אבל זכרו כי טיולי משפחות הוא גם עבור הילדים ואין טעם לכפות עליהם לנסות דברים חדשים אם הם אינם מוכנים לעשות זאת.

טיולי משפחות הם הזדמנות נהדרת למשפחה לחוות חוויות משותפות וליצור היסטוריה משותפת. ביום יום שלנו אנחנו חיים אמנם באותו בית אבל לכל אחד מאיתנו יש חוויות נפרדות ואפילו לכל אחד מהילדים יש חוויות עם החברים והחברות שלו בין אם בבית הספר ובין אם בחוגים שונים. טיולי משפחות נותנת הזדמנות למשפחה לחוות חוויות שהן רק שלה והן ייחודיות רק לה. טיולי משפחות הם הזדמנות להתקרבות בין הורים וילדים, להיכרות מחודשת שלנו את עצמנו ושל כל אחד מבני המשפחה את בני המשפחה האחרים. על החוויות המשותפות ממשיכים לדבר עוד זמן רב אחרי הטיול ואת התמונות ממשיכים לראות עוד שנים רבות. כמובן שהיום הילדים מיד מעדכנים את הפייסבוק ומעלים תמונות ואגב.. לא רק הילדים.