נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיולים בשבת

טיולים בשבת טיולים בשבת יכולים להיות חוויה מעשירה עבור כל אחד מאיתנו. במקום להתבטל בבית אפשר לצאת לטיול בארץ, להכיר את נופיה ואת ההיסטור


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולים בשבת

טיולים בשבת

טיולים בשבת יכולים להיות חוויה מעשירה עבור כל אחד מאיתנו. במקום להתבטל בבית אפשר לצאת לבילוי בפארק טרמפולינות או לטיול בארץ, להכיר את נופיה ואת ההיסטוריה של האזור. בין אם אתם צעירים בגילכם או צעירים ברוחכם טיולים בשבת יכולים להוות עבורכם חוויה נעימה לסיום השבוע ולהתחלת שבוע חדש.

הארץ שלנו אמנם קטנה אך יש בה אזורים שונים ומגוונים מבחינת אקלים ונוף ורבים האירועים ההיסטוריים שהתרחשו בה. באמצעות טיולים בשבת אפשר להכיר בצורה טובה יותר את הארץ ואת נופיה הקסומים. כאשר אנחנו נוסעים לחוץ לארץ אנחנו נוטים לטייל הרבה כדי להספיק לראות כמה שיותר מהאתרים והנופים באותו מקום אליו נסענו. כאשר אנחנו בארץ אנחנו רגילים להיות בעיר שלנו ונוטים שלא לצאת ממנה לטיולים "תיירותיים". אנשים רבים מגיעים לסוף השבוע כאשר הם נטולי אנרגיה וכל מה שהם רוצים הוא לנוח. אם יש לכם משפחה וילדים אתם יודעים ודאי שהדבר כמעט בלתי אפשרי. ואחת מאפשרויות התעסוקה לילדים בסוף השבוע הם טיולים בשבת. הילדים יוצאים מהבית, רואים מקומות אחרים ונופים אחרים ולומדים מעט על הארץ.

טיולים בשבת יכולים להיות בעקבות אירועים היסטוריים שהתרחשו בארץ כמו למשל בעקבות מעפילים או אירועים מההיסטוריה הרחוקה יותר כמו תקופת הרומאים. טיולים שבת אפשר לתכנן סביב אזור מסוים בארץ או סביב אירוע מסוים כמו מסיק זיתים, פריחת פרחים מסוימים כמו כלניות או רקפות או אפילו בהתאם לנדידת הציפורים. כמובן שיש להתעדכן במועדים המתאימים כדי שלא לחפש פריחת רקפות בשיא הקיץ ולהתאכזב או להמתין לנדידת ציפורים במועד בו הן אינן נודדות.

טיולים בשבת אפשר לעשות גם באזור תל אביב. גם לעיר תל אביב היסטוריה מעניינת ואפשר לעשות טיולים בשבת שסובבים סביב ארכיטקטורה בעיר, סיפורים ואנקדוטות מהשנים הראשונות של העיר וכמובן סיורים בנוה צדק ויפו.

יש כמובן טיולים בשבת שמיועדים להעניק חוויות לילדים.טיולים חווייתיים הם טיולים המיועדים למשפחות והכוללים אטרקציות עבור הילדים. אטרקציות יכולות להיות למשל יער עם מבוך והכולל גם פינות משחק ויצירה ודרך הפעילות וההנאה לומדים גם על העץ. דוגמא נוספת היא שמורת תנינים או אטרקציות חקלאיות למיניהם כמו למשל דוגמאות של חקלאות קדומה, רכיבה על גמלים, ליטוף בעלי חיים ועוד מגוון פעילויות ההופכות טיולים בשבת לפעילות לימודית ואפילו חינוכית בדרך מהנה. וכמובן, כאשר מדברים על ילדים חשוב להזכיר את מוזיאון הילדים בחולון, מוזיאון שמעניק לילדים חוויה מרתקת. אמנם לא חושבים על מוזיאון כאשר חושבים על טיולים בשבת, אבל זו יכולה להיות אפשרות מעניינת ומעשירה בכל יום בשבוע. חשוב לציין כי ביקורים במוזיאון זה הם בתיאום מראש.

בחגים יש טיולים בשבת המתאימים לנושא החג. בחנוכה למשל, ישנם טיולים בשבת בעקבות קרבות המכבים, ישנם טיולים בשבת בנושאים הקשורים לשמן כמו הפקת שמן, עצי זית וכדומה.