נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיולים מאורגנים מה צריך לדעת

טיולים מאורגנים יש סוגים רבים של טיולים מאורגנים אבל הרעיון העומד מאחורי טיולים מאורגנים הוא זהה. טיולים מאורגנים הם טיולים שמארגנים


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולים מאורגנים

 

טיולים מאורגנים

יש סוגים רבים של טיולים מאורגנים אבל הרעיון העומד מאחורי טיולים מאורגנים הוא זהה. טיולים מאורגנים הם טיולים שמארגנים אחרים עבורך. כל שנותר לך הוא לשלם ולהגיע. כאשר בוחרים לטייל בצורה כזו אין צורך לבלות שעות וימים בחיפוש אחר מידע ותכנון מסלון. טיולים מאורגנים מכינים הכל עבורך, לנוחיותך המירבית.

יש טיולים מאורגנים המתוכננים לפי מדינות או אזורים. לדוגמא טיולים מאורגנים לאירופה שיכולים לכלול מספר רב או מספר מצומצם של מדינות באירופה. יש טיולים מאורגנים המתוכננים סביב מדינה אחת. במקרה הראשון אפשר לראות פחות דברים אבל לבקר ביותר מדינות. במקרה השני אפשר לראות ולהתרשם יותר ממדינה אחת ולהכיר אותה יותר. ישנם טיולים מסוג זה לכל יבשת וכמעט לכל ארץ. כמובן שלנו, כישראלים, יש מספר הגבלות לגבי מדינות שאין אנו יכולים להכנס אליהם. טיולים מאורגנים לסין הופכים יותר ויותר פופולריים.

אחד היתרונות של טיולים מאורגנים הוא שבירת מחסום השפה. אמנם רבים מאיתנו מדברים אנגלית, אך לא תמיד מדברי אנגלית במקומות אליהם אנחנו מגיעים. דוגמא טובה לכך היא סין. סין היא ארץ ענקית וללא ידע קשה לטייל בה. טיולים מאורגנים בוחרים את המקומות הכי אטרקטיביים והעיקריים. בנוסף טיולים מאורגנים מעמידים לרשות המטיילים מדריך שכבר מכיר את המקום ויכול לתת המלצות ועצות. כמובן שלעיתים מצטרף אליו מדריך מקומי. בכל מקרה, טיולים מאורגנים לא רק דואגים לנוחיות המטייל מבחינת אירגון מסלול הטיול אלא גם דואגים לכך שמידע רב מגיע לאזני המטייל, זאת בלי שיש לו צורך לקרוא ולחפש מידע באופן עצמאי.

יש טיולים מאורגנים המתוכננים סביב אירועים שונים. טיולים אלה הפכו פופולריים מאד בשנים האחרונות. יש משחק כדורגל בברצלונה? הופעה של מדונה בברלין? מיד יהיה טיול מאורגן שישלב את האירוע בתוך החבילה.

קרוז או שיט גם הם סוג של טיולים מאורגנים. אתם עולים על אנייה בנקודה אחת ומאותו רגע אין לכם צורך לחשוב על שום דבר חוץ מההנאה. מארגני הקרוז כבר חשבו על המסלול, על האטרקציות, תכננו היכן תעצור האניה וכמה זמן תוכלו לשהות בכל מקום. כל הארוחות כלולות ויש מסעדות רבות על האנייה וכן אולמות מופעים, הימורים ומגוון אטרקציות כדי שלא תשתעממו לרגע.

כיום יש גם טיולים מאורגנים לשומרי מסורת. סוג זה של טיולים מאורגנים מאפשר לשומרי מסורת להרגיש נח גם מחוץ לגבולות המדינה. טיולים מאורגנים מסוג זה כבר בדקו היכן יש מסעדות כשרות או מסעדות שבהן גם שומרי מסורת יכולים לאכול. בטיול כזה בדרך כלל לא יופיעו מנזרים או כנסיות כחלק ממקומות הביקור אלא בתי כנסת עתיקים ואזורים בהם היו מרכזי תרבות יהודיים.