נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
סוגים של טיסות זולות

טיסות זולות יש כמה סוגים של טיסות זולות. יש חברות המציעות טיסות זולות כחלק ממהלך שיווקי המציע טיסות בהנחות או כחלק מחבילות תיירות שונו


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות זולות


טיסות זולות

יש כמה סוגים של טיסות זולות. יש חברות המציעות טיסות זולות כחלק ממהלך שיווקי המציע טיסות בהנחות או כחלק מחבילות תיירות שונות הכוללות מלבד הטיסה גם מלון או רכב או אפילו שניהם. יש טיסות מוזלות שהן חלק ממבצעים שונים שחברות התעופה מציעות מעת לעת ויש טיסות זולות המוצעות על ידי חברות המתמחות בסוג טיסות זה.

השוני בין סוגי טיסות זולות למיניהם הוא בכך שטיסות זולות המהוות חלק ממבצעים או חבילות למיניהם מוצעות על ידי חברות תעופה רגילות וכוללות את כל השירותים להם אנחנו רגילים בטיסות כמו למשל אוכל ומשקאות בטיסה, סרטים, האפשרות לקחת איתנו מזוודות וכדומה. טיסות אלה אמנם זולות יותר מהטיסות הרגילות אך עדיין המחירים אינם מחירים נמוכים מאד. טיסות זולות מסוג "לואו קוסט" הן טיסות שהמחירים שלהן נמוכים באופן משמעותי ממחירי טיסות רגילות לאותו היעד. החברות המתמחות בתחום זה של טיסות זולות מצליחות להוזיל באופן משמעותי את עלות הטיסה עבור הלקוח בין היתר מהסיבות שלהלן:

הכרטיסים של טיסות זולות מסוג זה נמכרים בדרך כלל רק באינטרנט וכך אין החברה נדרשת לשלם עמלה לסוכני הנסיעות. כאשר תבדקו את מועדי הטיסות בדרך כלל תראו שהטיסות יוצאות מוקדם מאד בבוקר או מאוחר בלילה וכך משלמים פחות מיסים בשדה אליו מגיעים. כמו כן, שדות ההמראה והנחיתה יהיו בדרך כלל שדות תעופה משניים הרחוקים מהערים הגדולות. הטיסות הן טיסות ישירות וגם אם תמשיכו עם אותה חברה ליעד נוסף תאלצו לעבור שוב תהליך צ'ק אין מפני שהמזוודות לא נשלחות אוטומטית ליעד הסופי.

כאשר עליתם על המטוס של טיסות זולות מסוג זה תגלו שיש רק מחלקה אחת במטוס ואין חלוקה למחלקת תיירים, מחלקת עסקים וכדומה. התשלום עבור הטיסה נמוך מאד אך הולך ועולה ככל שהמטוס מתמלא, כך שאם הזדרזתם והזמנתם מקום על הטיסה תשלמו פחות מאשר מי ששילם על הטיסה מאוחר יותר. על כל שירות נוסף שאיננו המושב במטוס תשלמו תשלום נוסף. כמו למשל משקאות, אוכל ואפילו על משלוח המזוודה. אפשר לרכוש משקאות, כריכים וחטיפים במטוס אך כאמור תאלצו לשלם עבורם בנפרד. גם המושב במטוס אינו מסומן ומי שעולה ראשון יכול לבחור לו מקום כרצונו. כך שאם תגיעו מאוחר לשדה יכול להיות שתאלצו לשבת בנפרד אם אתם זוג, למשל.

ישנן חברות המציעות טיסות זולות מסוג "לואו קוסט" שכדי לבדל את עצמן מחברות אחרות כן מציעות חלק מהשירותים הללו בחינם. יש חברות בהן אפשר לבחור את המושב במטוס או כאלה שמאפשרות לכם לשלוח מזוודה אחת. כדאי לבדוק את הפרטים הללו בעת הזמנת הטיסה.

את הנוסע לא כל כך מעניין המודל העסקי של החברות. הנוסע מעוניין להגיע לחו"ל במחיר זול. ולכן כדאי לבדוק מהו המחיר המשתלם ביותר עבורך הנוסע. טיסות זולות יכולות להיות באמת זולות, אך אם מוסיפים להן את העלות של כל השירותים הניתנים בתשלום נוסף וכן את עלות ההגעה משדה התעופה ואליו ייתכן והמחיר של טיסות זולות מסוג "לואו קוסט" יהיה כמעט זהה למחיר של טיסות זולות רגילות.