נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מה כוללות חבילות סקי

חבילות סקי מי שכבר גולש ותיק יודע שצריך לשים לב היטב למה בדיוק כוללות חבילות סקי. חבילות סקי יכולות להיות חבילות סקי בסיסיות או יכולות ל


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חבילות סקי

 

חבילות סקי

מי שכבר גולש ותיק יודע שצריך לשים לב היטב למה בדיוק כוללות חבילות סקי. חבילות סקי יכולות להיות חבילות סקי בסיסיות או יכולות להיות חבילות סקי מגוונות ועשירות יותר. כיום אפשר למצוא חבילות סקי כמעט לכל אתר סקי בעולם. כל מה שנותר הוא להחליט לאן אתם רוצים לנסוע וכמה כסף אתם מוכנים לשלם. וכמובן, מה חשוב לכם שיהיה כלול בחבילה.

גולשים מנוסים כבר יצרו לעצמם כבר שיגרה של חופשת סקי. הם כבר יודעים מה הם מעדיפים לעשות במהלך חופשת סקי ולכן בחירת חבילות סקי עבורם היא קלה ופשוטה יותר. יש כאלה שמעדיפים רק לגלוש ומיד לאחר מכן הולכים לישון כדי לאסוף כוחות ליום גלישת סקי נוסף. אחרים נוסעים כדי להנות מהפעילויות שלאחר הסקי, או פעילויות "אפרה סקי" כפי שהן מכונות בצרפתית. יש כאלה המעדיפים לשלב מספר ימי סקי עם מספר ימי מנוחה. גולשים חדשים ולא מנוסים צריכים להתנסות כדי לראות מהו השילוב האופטימלי עבורם.

באופן כללי חבילות סקי בסיסיות כוללות טיסה ומלון מעבר לכך חבילות סקי יכולות לכלול גם העברות, סקי פס, ביטוח סקי, שאטל לרכבלים ובחזרה ופינוקים נוספים כמו כניסא לספא במלון ועוד.

כאשר עומדים בפני בחירת חבילות סקי נבדוק את הדברים הבסיסיים הבאים: האם חבילות סקי כוללות רק טיסות או גם העברות למלון. דבר נוסף שנבדוק בחבילות סקי הוא מיקום המלון . חשובות במיוחד הן שעות ההמראה והנחיתה. חבילות סקי המציעות לכם טיסות שלמעשה "מבזבזות" לכם יום גלישה. חשוב לבדוק את הדבר כאשר בוחרים חבילות סקי.

עוד מספר דברים חשובים שיש לבדוק בבחירת חבילות סקי. ראשית יש לבדוק כי הגישה לאתרי הסקי משדה התעופה היא מהירה. חבל לבזבז שעות נסיעה רבות על ההגעה לאתר סקי. לדוגמא אתר סקי הנמצא במרחק של כשעתיים משדה התעופה יכול לאפשר לכם להגיע לאתר מוקדם יחסית ולגלוש כבר ביום שהגעתם. גם גובה עיירת הסקי אליה מגיעים חשוב. רצוי להגיע לעיירת סקי גבוהה יחסית כי אז המרחק שיש לעבור מהמלון אל מסלול הגלישה קצר יותר. לעומת זאת כאשר חבילות סקי כוללות שהות בעיירת הסקי נמוכה תאלצו לעבור מרחק רב מהמלון אל מסלולי הגלישה. ככל שאתם יותר מקצועיים המרחק שתצטרכו לעבור יהיה גדול יותר.

חבילות סקי כוללות מלון, וכמו בכל חבילת תיור אחרת יש לבדוק היטב באיזה מלון מדובר. בעל כמה כוכבים הוא המלון? חבילות סקי שמציעים לכם הן על איזה בסיס? האם ארוחת הבוקר היא פשוטה או שיש מזנון חופשי? איזה דברים נוספים מציע המלון? לדוגמא האם יש בר משקאות, האם יש חדר לאחסון ציוד סקי? כמו כן חשוב לברר אילו פעילויות אחרות יש באתר כמו למשל ברים, מועדוני לילה, מסעדות, חנויות, מרכז ספורט ועוד.