נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
לשכור רכב - חברות השכרת רכב

חברות השכרת רכב אופצייה מעניינת לטיול בחוץ לארץ היא לשכור רכב באמצעות חברות השכרת רכב ולהיות ניידים. כדי שחוויה זו תהיה חלקה ונעימה צריך


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חברות השכרת רכב

 

חברות השכרת רכב

אופצייה מעניינת לטיול בחוץ לארץ היא לשכור רכב באמצעות חברות השכרת רכב ולהיות ניידים. כדי שחוויה זו תהיה חלקה ונעימה צריך לשים לב למספר דברים קטנים אך חשובים. ראשית כאשר אנחנו מתכננים לשכור רכב עלינו לשים לב לגודל הרכב. אנחנו לא רוצים לבלות שעות רבות בנסיעה בצפיפות ואי נעימות, או לגלות שאין מספיק מקום למזוודות שלנו כאשר אנחנו לוקחים את האוטו מחברות השכרת רכב. בעקרון אוטו קטן מספיק לשני אנשים ולמזוודה אחת. מי שמתכנן לנסוע עם מספר גדול יותר של מזוודות כדאי שישכור רכב גדול יותר.

חברות השכרת רכב ממליצות על רכב בינוני עבור שני מבוגרים ושני ילדים המטיילים עם שתי מזוודות. אבל בדרך כלל כאשר נוסעים עם ילדים מספר המזוודות גדול יותר משתיים. חברות השכרת רכב ממליצות על שכירת רכב גדול כאשר מספר הנוסעים הוא ארבעה או חמישה ומספר המזוודות הוא שתיים אך רכב גדול יכול להכיל גם שני תיקי יד. כך גם מכוניות יוקרה. אם לא בטוחים, רצוי להתייעץ עם חברות השכרת רכב לפני שכירת הרכב כדי שלא יהיו אי נעימויות שיקלקלו לנו את הטיול. כמובן שכל קטגוריית רכב היא בעלת תעריף שונה הנקבע על ידי חברות השכרת רכב. חשוב לציין כי תעריפי השכרת רכב מהארץ נמוכים יותר מאשר אלו של חברות השכרת רכב בחוץ לארץ. לכן כדאי להזמין רכב באמצעות חברות השכרת רכב בארץ.

כאשר נוסעים לחוץ לארץ ושוכרים רכב באמצעות חברות השכרת רכב בארץ צריך לשים לב  להפרשי השעות בין השעה שלקחתם את הרכב לשעה שאתם מחזירים אותו. לפעמים ישנם אזורי זמן שונים אפילו באותה מדינה. כדאי לשים לב לכך אחרת חברות השכרת רכב יחייבו אתכם ביום שכירות נוסף.

כדי לשכור רכב באמצעות חברות השכרת רכב על מנת להשתמש ברכב בחוץ לארץ חשוב שלא נשכח לקחת איתנו מספר דברים. ראשית דרכון בתוקף וכרטיס אשראי בינלאומי. במידה ונרצה להאריך את משך זמן השכירות של הרכב וגם כדי שנוכל לקבל את הרכב. כמו כן חשוב לדאוג לרשיון נהיגה בינלאומי. בלעדיו לא נוכל לנהוג ברכב בחו"ל. רשיון נהיגה בינלאומי אפשר להוציא במספר סניפים של רשות הדואר בארץ בעלות סמלית. יש להביא רשיון הנהיגה ובמידה ותמונתכם אינה נמצאת במאגר הארצי רצוי להביא תמונות פספורט. פרט נוסף שאסור לשכוח, כאשר שוכרים רכב באמצעות חברות השכרת רכב בארץ מקבלים שובר השכרת רכב אותו יש להציג בפני נציג חברות השכרת רכב בחוץ לארץ כדי לקבל את הרכב. מבלעדי שובר זה לא תוכלו לקבל את הרכב.

כדאי לקרוא היטב את חוזה השכרת הרכב שמציגות חברות השכרת רכב. זאת כדי שלא תחתמו ותשלמו שוב על פרטים שכבר חתמתם ושילמתם עליהם כבר בארץ. כאשר שוכרים רכב באמצעות חברות השכרת רכב בארץ גם עבור נסיעה בארץ בודקים עם נציג החברה את מצב הרכב, הנזקים, השריטות, האביזרים או העדר האביזרים וכל זאת מופיע במסמך של החברה. כך גם לגבי כל המסמכים האחרים שאתם מקבלים מחברות השכרת רכב כמו למשל רשיונות רכב. מבחינה זאת אין הבדל בין השכרת רכב באמצעות חברות השכרת רכב בארץ או בחוץ לארץ.