נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
השכרת רכב בישראל כל המידע

השכרת רכב בישראל אם מעולם לא שכרתם רכב בישראל או במקום אחר בעולם ישנם מספר דברים שצריך לתת עליהם את הדעת כאשר באים לשכור רכב. השכרת רכב


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית השכרת רכב בישראל

 

השכרת רכב בישראל

אם מעולם לא שכרתם רכב בישראל או במקום אחר בעולם ישנם מספר דברים שצריך לתת עליהם את הדעת כאשר באים לשכור רכב. השכרת רכב בישראל וגם בארצות אחרות בעולם היא מעין חוזה בין חברת השכרת הרכב לביניכם. בחוזה הזה יש תנאים להשכרה ואתם מתחייבים לעמוד בתנאים הללו. התנאים להשכרת רכב כוללים מספר תנאים להשכרה כמו למשל גיל מינימום להשכרת רכב, ניסיון נהיגה, הצגת תעודות בתוקף. וכן תנאים לשימוש ברכב והחזרתו.

כאשר מחליטים על השכרת רכב בישראל יש להגיע לסוכנות השכרת רכב כאשר בידיכם תעודת זהות או דרכון בתוקף, רישיון נהיגה בתוקף וכן יש להגיע עם כרטיס אשראי. כרטיס האשראי מיועד לשמש הן כאמצעי תשלום והן כאמצעי בטחון מבחינת חברת השכרת הרכב.  בשלב הבא תתבקשו לציין את תקופת הזמן בה אתם מעוניינים לשכור את הרכב ותבחרו את קטגוריית הרכב בה אתם מעוניינים. תקופת השכרה מינימאלית היא בדרך כלל לעשרים וארבע שעות.

השעה בה השכרתם את הרכב תהייה גם שעת החזרת הרכב עם תוך תקופת ההשכרה. חשוב להקפיד ולהחזיר את הרכב בשעה הנקובה. איחור בהחזרת הרכב יעלה לכם בתשלום נוסף. יש חברות השכרת רכב בישראל שיגבו מכם בגין איחור תשלום על יממה נוספת זאת אומרת על עשרים וארבע שעות נוספות ויש חברות השכרת רכב בישראל שיגבו מכם בגין איחור תשלום רק על חלק מהיממה, זאת אומרת רק על מספר שעות נוסף. בכל מקרה עדיף להחזיר את הרכב בזמן ולהימנע מתשלומים נוספים מיותרים.  כאשר מקבלים את הרכב יעבור איתכם נציג השכרת רכב בישראל ויחד תבדקו כי הרכב תקין ותציינו כל מכה, שריטה או פגם אחר שאתם רואים ברכב. כל הפרטים הללו ירשמו בטופס מיוחד.

כאשר מחזירים את הרכב לחברת השכרת רכב בישראל רצוי וכדאי להחזיר את הרכב כאשר מיכל הדלק מלא. התשלום עבור הדלק נמוך יותר בתחנות הדלק מאשר בחברות השכרת רכב בישראל. בדרך להחזיר את הרכב לחברת השכרת רכב בישראל הקדישו מספר דקות למילוי מיכל הדלק בתחנת הדלק הקרובה לסוכנות ההשכרה ותחסכו כסף. גם בעת החזרת הרכב ייבדק הרכב מול הטופס בו צוינו הפגמים שהיו ברכב בעת קבלתו. מומלץ שגם בעת בדיקה זו תהיו נוכחים, כפי שהייתם נוכחים בבדיקה בעת קבלת הרכב. במידה ולא החזרתם את הרכב כפי שקיבלתם אותו זאת אומרת אם נוספו מכות, שריטות או פגמים אחרים לרכב, תאלצו לשלם עבורם.

חברות השכרת רכב בישראל ובעולם מחלקות את הרכבים לקטגוריות לפי גודל הרכב וזמן ההשכרה. כדאי לשים לב למחירים בעת החתימה על החוזה כדי שלא תהיינה אי הבנות. חשוב לשים לב להשתתפות העצמית שמבקשות חברות השכרת רכב בישראל כמו למשל בעת קבלת דו"חות למיניהם או עמלה על נסיעה בכביש מספר שש בארץ וכן תשלום בגין נהג נוסף.

לקבלת פרטים אודות ליסינג צרו קשר עוד היום - גזפרו שירותי ליסינג