נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
השכרת רכב בחול האם זה משתלם

השכרת רכב בחול האם זה משתלם, מתי זה משתלם וממה כדאי להזהר טיסם לחול לטיול משפחתי או לטיול זוגי, חושבים על האופציה של השכרת רכב בחול?


איילה
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית השכרת רכב בחול

 

 

השכרת רכב בחול האם זה משתלם, מתי זה משתלם וממה כדאי להזהר

טיסם לחול לטיול משפחתי או לטיול זוגי, חושבים על האופציה של השכרת רכב בחול? כדאי שתקראו תחילה מאמר זה הסוקר את כל היתרונותוהחסרונות של השכרת רכב בחול:
השכרת רכב בחול - שימו לב שיש לכם את הירשיונות הנחוצים: זה שיש לכם רישיון נהיגה בארץ זה טוב ויפה אבל זכרו שבחוץ לארץ יש חוקים אחרים. לכל מדינה יש את החוקים שלה ולכן, עוד לפני שאתם בכלל חושבים על האופציה של השכרת רכב בחול, תעשו בדיקה קטנה לבירורים ספציפיים בכל מדינה (יש מדינות בהן נדרש רישיון נהיגה מקומי או רישיון נהיגה בינלאומי). זכרו, נהיגה במדינה ללא רישיון נהיגה תקף של אותה מדינה היא עבירה על החוק.

השכרת רכב בחול - לא תמיד תרבות הנהיגה תהיה מוכרת: השכרת רכב בחול יכולה להיות מאוד בעייתית בעיקר במדינות כמו אנגליה בה ההגה נמצא בצד הימני. כשהכל הפוך, התמרורים, הנתיבים ובכלל, כשתרבות הנהיגה לא מובנת, נהגים ישראליים מוצאים את עצמם מתקשים להתמודד מאחורי הגה. לא בכל מדינה מומלץ להשכיר רכב. כדאי שתבררו היטב לגבי תרבות הנהיגה במדינה הספציפית ואפילו כדאי להתיעץ, אפילו באמצעות פורומים באינטרנט, אם אנשים שכבר היו כדי לוודא אם השוני הוא כזה שניתן להתגבר עליו או שמומלץלוותר על האופציה של השכרת רכב בחול באותה מדינה.

השכרת רכב בחול - לא מומלץ בפעם הראשונה: אם אתם טסים לראשונה לחול או לראשונה ליבש (אמריקה או אירופה) ואינכם מתמצאים כלל, לא תמיד מומלץ לחשוב על השכרת רכב בחול כאופציה ראשית. במקרים כאלה דווקא עדיף אולי להעזר באמצעי תחבורה המתאימים יותר לתיירים (אוטובוסים, רכבות ואף מוניות). לתיירים יש נטיה ללכת לאיבוד גם ככה אז השכרת רכב בחול בכלל יכולה להוביל לבלבול אחד גדול.

השכרת רכב בחול - דרך מצויינת לראות את המדינה ולהכירה לעומק: השכרת רכב בחול היא דרך נפלאה לתייר בעיקר כאשר רוצים לראות כמה שיותר נופים בכמה שיותר חבלי ארץ. השכרת רכב בחול היא בחירה של משפחות רבות וכן של חבר'ה צעירים אשר עבורם המסע העצמאי הזה הוא חוויה בפני עצמה.השכרת רכב בחול מאפשרת לכם לקבוע את נתיב המסלול בלוחות זמנים משלכם, ללא תלות וללא מחוייבות. השכרת רכב בחול היא ממש לקיחת ההגה לידיים שלכם וניהול הטיול על פי בחירתכם.

השכרת רכב בחול - ככל שיש יותר אנשים כך החיסכון גדול יותר: השכרת רכב בחול היא הדרך הזולה ביותר לתייר כאשר ישנם יותר משני אנשים ברכב. השכרת רכב הופכת זולה הרבה יותר מטיסות פנים ארציות, מוניות, רכבות ואף אוטובוסים. ההוצאות על השכרת הרכב והוצאות הדלק והביטוח, ככל שהן מתחלקות ליותר נפשות, כך הן הופכות את השכרת הרכב לבחירה משתלמת יותר. ככל שיש יותר אנשים נוח יותר להחליף מקומות מול ההגה כך שניתן לנסוע למרחקים ארוכים יותר מבלי להתעייף. אז למה אתם ממתינים? צאו לדרך - המפתחות בפנים!