נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טיסות לחו ל

טיסות לחו'ל טיסות לחו'ל הן משאת נפשם של אנשים רבים. אין כמעט אנשים שלא היו רוצים להצטרף לאחת מאותן טיסות לחו'ל שמציעים משרדי נסיעות או ח


טל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לחו ל

 

טיסות לחו"ל

טיסות לחו"ל הן משאת נפשם של אנשים רבים. אין כמעט אנשים שלא היו רוצים להצטרף לאחת מאותן טיסות לחו"ל שמציעים משרדי נסיעות או חברות באינטרנט. בעבר טיסות לחו"ל היו נחלתם של עשירים בלבד. כרטיסים עבור טיסות לחו"ל היו יקרים מאד ומעטים היו האנשים שיכלו להרשות לעצמם לטוס טיסות לחו"ל.

כמו בכל תחום אחר, גם טיסות לחו"ל היו בהתחלה שיגעון של בודדים ונחלתם של בעלי הממון. עם התפתחות תחום התעופה המחירים של טיסות לחו"ל החלו לרדת בהדרגה. בהתחלה היו יחידי סגולה שנהנו מלטוס טיסות לחו"ל והביאו איתם מתנות לכולם. קשה לדמיין זאת אבל בשנות השישים והשבעים היו דברים שקשה היה להשיג בארץ ורק מי שהצליח לעלות על טיסות לחו"ל היה יכול להביא מוצרים אלה לארץ. בשנים מאוחרות יותר טיסות לחו"ל הפכו לנחלת הכלל ואנשים רבים נהנים מהם.

בשלב הבא החלה תחרות גדולה בין חברות התעופה על טיסות לחו"ל והמלחמה על כיסו של הלקוח הביאה לירידת מחירים ולמגוון מבצעים שאפשרו ליותר ויותר אנשים להצטרף לשמחת טיסות לחו"ל. בשנים האחרונות פופולאריות במיוחד הן טיסות לחו"ל של הרגע האחרון. במקביל בשנתיים האחרונות ובמיוחד מאז המשבר הכלכלי, הולכים מחירי טיסות לחו"ל ועולים שוב. הדלק התייקר, חברות התעופה מצמצמות בשירותים שהן מעניקות ללקוח כמו לדוגמא החלפת ארוחה חמה בכריכים וכדומה הכול כדי לצמצם בהוצאות כדי שלא לגלגל את המחיר הסופי אל הלקוח.

עם התפתחות האינטרנט נכנסו חברות אינטרנטיות כשחקניות משמעותיות בשוק טיסות לחו"ל. אתרים רבים מציעים טיסות לחו"ל ומבצעים שונים במחירים זולים יחסית מפני שהם גובים עמלות נמוכות הרבה יותר מסוכני נסיעות בדרך כלל. אם זאת תמיד יש לבדוק כל מקרה לגופו. רשת האינטרנט מאפשרת נוחות רבה בכל הנוגע לתחום טיסות לחו"ל מפני שאפשר לבדוק ולברר מידע לגבי טיסות לחו"ל מבלי לצאת מהבית, בכל שעה בשעות היום והלילה ומבלי להתחייב לאף אחד. האתר המפורסם ביותר בתחום טיסות לחו"ל הוא אתר אקספדיה הכולל מידע רב לא רק לגבי טיסות לחו"ל אלא גם לגבי חבילות נופש, השכרת רכב, מלונות וכן מידע לגבי פעילויות מגוונות באתרי תיירות שונים בעולם. גם בארץ יש אתרים רבים המספקים מידע לגבי טיסות לחו"ל ונושאים משלימים בתחום וכן חברות המתמחות במידע על טיסות לחו"ל ברגע האחרון. גם לחברת התעופה הלאומית אל-על יש אתר באינטרנט באמצעותו ניתן לקבל מידע לגבי מועדים ותעריפי טיסות לחו"ל.

כיום מתפתח זן חדש של חברות תעופה המתמחות בהפעלת טיסות לחו"ל במחירים מוזלים במיוחד, כשהדבר מתאפשר על ידי קיצוץ השירותים והנוחיות שמעניקות חברות תעופה רגילות במהלך טיסות לחו"ל. נחיתה בשדות תעופה מרוחקים, העדר ארוחות במהלך הטיסה ועוד הם חלק מהתפריט של טיסות מוזלות לחו"ל. כל אחד, כמובן, מוזמן לבחור טיסות לחו"ל שמתאימות לו.