נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא מלונות בחול

מלונות בחול מול מלונות בישראל- השוואה מלונות בחול הם עניין רחב ביותר של אפשרויות המציע לתייר הישראלי מכל הבא ליד ובקטגוריות מחירים שונות

עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלונות בחול

 

מלונות בחול מול מלונות בישראל- השוואה

מלונות בחול הם עניין רחב ביותר של אפשרויות המציע לתייר הישראלי מכל הבא ליד ובקטגוריות מחירים שונות ומשתנות כתלות באיכות המתקן, התקופה השנה, מיקום המלון ועוד קטגוריות רבות אחרות. מלונות בחול בגדול מתחלקים לכמה קטגוריות- מלונות פאר, מלונות שלוש כוכבים, הוסטלים ומלונות נישה. כל קטגוריה מכילה את האפשרויות והמחירים הייחודיים רק לה וגם את הקטגוריות הללו אפשר לחלק הלאה לעוד עשרות של תתי קטגוריות.

אך זוהי לא המטרה של מאמר זה. מטרתו של מאמר זה היא להביא לכם, הקוראים, סקירה של מלונות בחול מול מלונות בישראל, מדינתנו זבת החלב והדבש (והחום, והלחות).
ובכן נתחיל בסקירה קצרה לא של אותם מלונות בחול אלא של המלונות במדינת ישראל. כמו בעניין של מלונות בחול גם כאן מחיר המלון תלוי הרבה במיקום שלו על מפת ארץ ישראל. האזורים שבהם ניתן למצוא את מספר בתי המלון הגדול ביותר הם אזור חיפה הצפוני, העיר תל אביב במרכז הארץ ועיר הנופש ובילויים הישראלית אילת בדרום.
בכל אחת מערים אלה יש מספר גבוה יחסית של בתי מלון ברמות אבזור שונות. מלונות בחול מסוג מסוים ניתן למצוא גם בחו"ל וחיפה לא שונה. בחיפה ניתן למצוא לרוב רק מלונות ענק ולאו דווקא הוסטלים או בתי מלון של שלושה כוכבים המאכלסים פחות מחמישים אנשים.

תל אביב מגוונת הרבה יותר בשל התיירות הענפה בעיר וכוללת מלאות פאר הנמצאים במרכז העיר או ליד הים, מלונות שלוש כוכבים קטנים כגדולים וכמובן גם מספר גדול של הוסטלים המיועדים לאלה שהארנק התפוח לא נמצא בכיסם. אילת יכולה להתגאות בכמה בתי מלון שלא היו מביישים את אותם מלונות בחול בשום מקום ומצב. העיר הדרומית הפטורה דרך אגב ממכס (ממשלת ישראל העניקה לה את התמריץ הייחודי הזה כדי למשוך אליה תיירים ישראלים וזרים) מבורכת במגוון עצום של בתי מלון שונים וברמות שונות. גם כאן ניתן למצוא עשרות מלונות פאר, מלונות שלושה כוכבים והוסטלים לצעירים ובאמת שקצרה היריעה מלציין את כולם.

אז מהם ההבדלים בין מלונות בחול לבין מלונות בישראל? ובכן, קודם כל מטבע התשלום כמובן. כידוע, המשכורות בישראל אינן בלשון המעטה מהגבוהות בעולם והמטבע שלנו, השקל, גם אינו מבין החזקים ביותר הנמצאים בשווקי המט"ח השונים ולכן ביקור שלנו באותם מלונות בחול גם אם יחסית לא יקר במונחים אירופאים או אמריקאים לדוגמא, יהיה יקר עד מאוד לכיס הישראלי.

מלונות בחול באירופה הקלאסית מתגאים בעיצובים מאופקים וסולידיים המתאימים עצמם לסביבה מה שכמובן אי אפשר לומר על אלה הישראלים. מלונות בחול יעניקו לכם לרוב גם שירות קר יותר מהשירות אותו ניתן לקבל במלונות הישראלים. מלונות בחול מול מלונות בישראל- ההבדלים רבים ומרובים במקומות אחסון אלה.